Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Hmm jeg hare installert den "lille" bassen min under god stolen :love:

Det er drit fett og ha den der :D

Skal teste med BF2 straks :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
King Kong funka knall det.

Do tell.

Skrevet

Negativt å komme på en andreplass i poker når potten er på 450 kroner. Jaja, jeg fikk iallefall tatt noen smoothe speilrefleks-aktige bilder med mitt smoothe mobilkamera.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
poker1f.jpg

poker2.jpg

poker3.jpg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Hahhahaahhah, han der skulle kommet videre i Norske Talenter ?? :D

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Kom igjen vi må få fart i denne tråden !!!

:) :) :) :) :) :) :):ninja::new_woot::list_item::grumpy::grin2::glare::sleep2::mellow::rofl::closedeyes::ph34r::):ohmy::hrm::huh::hm::wee::confused::hmm::nei::dremel::xmas::tease::eek::dribble::w00t::green::omg::sick::blink::yucky::sleep::thumbdown::thumbup::thumbs::whistle::innocent::mad::laugh::cry::ermm::fun::angry::no::scared::lol::evil::(:cool::love::D:yes::woot::shrug:;):blush::roll::p:realmad::wallbash::mrgreen::grin::dontgetit::devil::wow: :!: :idea::cry::ermm::fun::yes::cool::woot::realmad::wallbash::grin: :grin: :devil::wallbash::realmad::blush: :blush: :devil::wow: :!: :idea:

Skrevet
haha. nå tror jeg det har rablet for meg. jeg leser hamsun. frivillig. jeg nyter det.
Hvilken roman? Sjekk gjerne også ut den reviderte andreutgaven av Det vilde Kor, om du er interessert i dikt.

-----

Amon Amarth er alt hva Opeth burde være. I overkant kommers, på lik linje med Opeth, men det oser 10x høyere kvalitet og vokalen er til forskjell ikke ghey.

Se filmen hos Youtube

Skrevet (endret)

Er dette i Norge?

fail-owned-milk-truck-fail.jpg

Først kjente jeg igjen lettmelken, så rømmen, så skiltet, og eventuelt Freia påskeeggene nede i høyre hjørne.

Endret av Sondre
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Må være Norge det ja :)

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Snar skal jeg hilse på senga :)

Skrevet

Ugh. Våknet dritings og full av vannpipe i egypt i dag morges i 9-tida, landet på gardermoen kl 23, og kjørte til kristiansand. Her er gutten som er trøtt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...