Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei gutter skal ha muskler på arma.. De skal kunne bære alle handleposene for meg når jeg er ute på shopping og div.

hehe, jeg tulla jo med at hu var lesbe da.. trenger jo ikke være lesbisk for å ikke like de jeg liker.. bifil kanskje, men ikke lesbe.. :whistle: No, I kid, I kid..

Endret av Melisma
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Tok en runde på BF2 nu steike kor tungt det va !!

Vi vant med 3-0 ..... Skulle akkuratt til og skyte en heli så kom den der nasjonal sangen :p

Skrevet (endret)
Likte han ikke. "SE SÅ TØFF JEG ER!! STOOOOOOOOOORE MUSKLER!11"

Når man er en idrettsutøver i verdenstoppen har man lov til å flexe litt. Han har gjort seg fortjent til det.

Endret av Gapwick
Skrevet
Nei gutter skal ha muskler på arma.. De skal kunne bære alle handleposene for meg når jeg er ute på shopping og div.

hehe, jeg tulla jo med at hu var lesbe da.. trenger jo ikke være lesbisk for å ikke like de jeg liker.. bifil kanskje, men ikke lesbe.. :whistle: No, I kid, I kid..

Hvis jeg er lesbe er det synd på chris...

Skrevet (endret)

Eller hvis han er sånn som liker lesbo-action så hadde han vært en heldig gutt. Enten eller..

Gapwick: Enig!

Endret av Melisma
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

det her er dagen frokost, middag og kveld + kose mat :)

post-178035-1236960032_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Like greit at de ikke orker så mye, så kommer man seg hjem før man blakker seg helt.

Edit: Du må nok innom ei hobbysjappe for å få tak i piperensere. Kan jeg spørre hva du skal bruke dem til?

Endret av Hoppende Bryster
Skrevet
Får man kjøpt piperensere på vanlige butikker, eller må jeg på ei hobbysjappe for sånt noe?

Har sett det på noen MIX-kiosker hvertfall. Eller var det Narvesen? Litt usikker.

Skrevet
oisann, se hva jeg fant på vg da.. :love: Det skulle ikke vært lov å være så deilig som Petter er på dette bildet!!!!! :dribble:

Jeg mener.. se på han da!!

For en kladd. Man kan godt se bra ut, uten å se ghey ut. Se bare her:

Annex%20-%20Douglas,%20Kirk%20(Champion)_03.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...