Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
er jeg den eneste igjen på dette forbaskede forumet somenda ikke går på barneskolen/ungdomsskolen?

De fleste som sitter på forumet nå er vell som regel på skole å kjeder seg:p Er vell mange som er på jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg går VG1. Tror vel nesten det bare er skulkegutten som går på u.skolen. :love.

edit: Spille litt pacman eller noe. bbl :)

Endret av MrBjoern
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
er jeg den eneste igjen på dette forbaskede forumet somenda ikke går på barneskolen/ungdomsskolen?

Jeg sitter på jobb.

Skrevet

hehe, skole er jo kjedelig da, men det er jo noe vi faktisk bruker mye av hverdagen vår på. Så det er da ikke merkelig at det faktisk blir litt snakk om det.

Skrevet
Vet dere hva jeg mener om skolesnakk?

ZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skjønner deg godt jeg :) Gleder meg til jeg ikke trenger å sitte på rævva seks timer hver dag bortsett fra helga på skolen stortsett hver måned :p

Skrevet

God ettermiddag DNFK!

Da jeg våknet, men er syk da så bør vel holde meg i senga :)

Skrevet

Ok, joda du kan hente dem ut nå hvis du trenger dem til ferie. Altså at du sier du må bestille billettene nå før de blir for dyre, da er de nødt å gi deg det du trenger.

Skrevet

Hihi. Bursdag er fint. Nå har jeg akkurat bestilt med en EEE 1000H. Hurra!

Ang. feriepenger. Du kan få de utbetalt når du vil så lenge du ikke lenger er ansatt. Det er mest vanlig å få dem utbetalt på siste lønning, egentlig. Iallefall her jeg jobber.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...