Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Tror det kommer mye an på hvordan en sier det og hvem som sier det. Her så tror jeg at vi kjenner såpass til hverandre at vi har en relativt høy takhøyde? edit: Åkei. Endret 4. mars 2009 av Slettet-77do0b
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Halvor er en av de søteste og kjekkeste (se der, både søt OG kjekk, ikke verst) guttene jeg vet av ^^
MrBjoern Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Tror det kommer mye an på hvordan en sier det og hvem som sier det. Her så tror jeg at vi kjenner såpass til hverandre at vi har en relativt høy takhøyde? Jah. Her inne er jo takhøyden ganske stor, i tilleg til at jeg bryr meg jevnt over om hva folk sier. Dog, det toppet seg litt når jeg faktisk ble spyttet på en gang, haha. Halvor er en av de søteste og kjekkeste (se der, både søt OG kjekk, ikke verst) guttene jeg vet av ^^ I'll pass Altså, jeg har ingen planer om å ri skinke med deg..
KristineS Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 http://www.cdschool.org/news/WildcatBytes/...3/BigRabbit.jpgEazterbønny's gonna eat ya. Nommen så tøff da gitt
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Eazterbønny's gonna eat ya. *Klappe på* Hver gang jeg er på kaninustilling tar jeg ut en sånn.
Sameboe Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 I'll pass Altså, jeg har ingen planer om å ri skinke med deg.. Så bra, for det hadde jeg heller aldri trodd så ^^,
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Gah, someone slap some sense into me. Jeg får meg ikke til å skrive ferdig notatene mine, sitter bare og titter på bodymods og surfer dette helvetes forumet
kanin333 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Gah, someone slap some sense into me.Jeg får meg ikke til å skrive ferdig notatene mine, sitter bare og titter på bodymods og surfer dette helvetes forumet Nå må du skrive notater! Skru av nettet så klarer du det.
Datasmurf Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Tvilsomt. Men jeg spretta ei flaske rødvin nå da, så skal i det minste klare å slappe av ^^
Kuroi-Neko Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Eyyy. dere.. Hva tenker dere på når jeg sier Mangfold?
KristineS Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Jeg tenker automatisk biologi og stor variasjon i artene i et område... Endret 4. mars 2009 av Cinque
Kuroi-Neko Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hmmm. Jaaa.. vanskelig den der. kan være så mye. men kommer ikke på noe fordet. Endret 4. mars 2009 av Kuroi-Neko
toth Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Mangfold betyr stor variasjon. Ikke mange folk. mangfoldighet -en 1 det å være variert og sammensatt: søke enhet i mangfoldigheten / livets mangfoldighet 2 stort antall med rik variasjon: en mangfoldighet av skrivelser http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=m...art_id=20289527 Endret 4. mars 2009 av toth
Kuroi-Neko Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Men.. altså. jeg har oppgave om å lage en annonse om mangfold.. men vet liksom ikke hva slags mangfold jeg skal velge. Er jo kjedelig når hele klassen har valgt hudfarge ogutdøde dyr
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Mangfold betyr stor variasjon. Ikke mange folk. mangfoldighet -en 1 det å være variert og sammensatt: søke enhet i mangfoldigheten / livets mangfoldighet 2 stort antall med rik variasjon: en mangfoldighet av skrivelser http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=m...art_id=20289527 Nå var spørsmålet følgende: Hva tenker dere på når jeg sier Mangfold? Derfor svarte jeg øyeblikkelig det jeg tenkte på. Ikke nødvendigvis hva det faktisk er
L4r5 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Men.. altså. jeg har oppgave om å lage en annonse om mangfold.. men vet liksom ikke hva slags mangfold jeg skal velge. Er jo kjedelig når hele klassen har valgt hudfarge ogutdøde dyr Velg noe høyaktuelt. NAV og psykisk syke som havner mellom sprekkene i systemet.
Anbefalte innlegg