Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Men Cinque får sikkert kjeft av søstra si dersom det egentlig er hennes tur til å gjøre rent buret snart :whistle:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Finnes det ikke en egen kanintråd her på forumet?

Jeg trodde denne tråden var forbeholdt meningsløs off-topic og drittkasting..

Skrevet
toth.. vet ikke om jeg har spurt om det før men!

hvor i egypt skal du?

Blir turistbyen det, Sharm-el-sheikh.. Tips ute å går?

Skrevet

hvor i egypt skal du?

ah :/.. var i hurghada jeg da:)

jah! vet ikke åssen taxi greiene er der du skal! men forhør deg om priser på ting før du kjøper! dem er sinnsyke på å lure folk!

Skrevet

I dag er det onsdag, om mindre enn 7 timer har jeg muntlig eksamen som jeg ikke ser noe særlig frem til, men fra og med i kveld og til og med lørdag kveld er det kronisk fylla =D

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Finnes det ikke en egen kanintråd her på forumet?

Jeg trodde denne tråden var forbeholdt meningsløs off-topic og drittkasting..

Nesja. En type prat er jo like greit som annen prat. Sier vi noe morsomt, så kunne det heller ha vært postet i humordelen, poster vi noen morsomme bilder, så kunne det heller ha vært postet i Snøhundens bildetråd, kommer Samebror med nok en morsom film, så synes jeg å huske at det er en tråd for slikt i humordelen også. Nevner noen en film, så kunne det heller ha vært postet i filmprat-tråden... Du skjønner hvor jeg vil hen ;)

Skrevet

hvor i egypt skal du?

ah :/.. var i hurghada jeg da:)

jah! vet ikke åssen taxi greiene er der du skal! men forhør deg om priser på ting før du kjøper! dem er sinnsyke på å lure folk!

Hehe, sleipheten kjenner jeg til, heldigvis digger jeg å prute :cool:

Taxi tror jeg vi slipper i stor grad, iom hotellets plassering. Når var du der, og hvordan var tempene luft/vann?

Skrevet (endret)
  • #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.
  • #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Par poster har blitt slettet. Tilbakemeldinger taes via PM.

Endret av b-real
Skrevet

Vurderer å ta en full legesjekk i nærmeste fremtid, ryggen min har vært dårlig de siste månedene og jeg er mer støl enn noensinne... Noen som vet hva en slik sjekk koster?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...