Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Allergi og asma,Kanin 33 er forelska i Christer Basma.

Skrevet

Rim og regel

Ikke like bra som bagel

Heng deg i et tre

Eller se på Datasmurf og ned

Allergi og asma,Kanin 33 er forelska i Christer Basma.

Beste til nå :w00t:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Allergi og asma,Kanin 33 er forelska i Christer Basma

Beste til nå :w00t:

Iknow.

Skrevet

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet

Skrevet

Det var en kort post i en tråd

Som ingenmann kunne forstå

Bruker'n som skrev den

Bommet på intonasjonen

Dermed gikk serveren i stå.

-

Limerick eier alt!

Skrevet
Hvis man skal skrive en setning med utropstegn og spørsmålstegn bak, skal utropstegnet eller spørsmålstegnet være først?

Riktig.

Jeg kunne ikke forstå

hva du mente nå.

Hva var først

Jeg er ikke tørst

Skrevet

Jeg blir skuffet over norske myndigheter når jeg hører om flere utlendinger som kommer inn i landet som adder noen ekstra år på ungene sine (eksempel en gutt på egentlig 14, blir oppgitt som en 16 åring) Dette er jo alt for dårlig av norske myndigheter -.-''

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Frukt er nam, men mangelvare på hybel'n. Nå som jeg er på besøk til ''sjølingan'' blir det masse frukt og godt. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...