Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vet igrunnen ikke... den er sort da :)

Helt sort? oO

Døde dyr.

Pleier lukte ræv, det. oO

Godt poeng

Derfor spiser man det ikke. x)

Skrevet

En jente klaget til meg over msn at hun ikke hadde noen å være med, jeg spurte liksom om "Nina" kunne være med henne ++, men hun kom med halvgode unnskyldninger også sa jeg at hun kunne være hjemme å finne på noe med moren sin (foreldrene er skilt) og da sa hun at hun skulle på en bursdagsfest til en venn av samboeren hennes. Prøvde hun å hinte til noe?

Skrevet
En jente klaget til meg over msn at hun ikke hadde noen å være med, jeg spurte liksom om "Nina" kunne være med henne ++, men hun kom med halvgode unnskyldninger også sa jeg at hun kunne være hjemme å finne på noe med moren sin (foreldrene er skilt) og da sa hun at hun skulle på en bursdagsfest til en venn av samboeren hennes. Prøvde hun å hinte til noe?

Selvfølgelig gjorde hun det

Skrevet

jeg har heller ikke noe å gjøre.. *hinte til*

Skrevet

Okey :) .

Hun spurte meg om hva jeg skulle i dag og da sa jeg som det var at jeg ikke hadde noen planer. Er ikke noe intressert (vet det er skrevet feil) i denne jenta bare så det er sakt :p .

Skrevet

Okey :) .

Hun spurte meg om hva jeg skulle i dag og da sa jeg som det var at jeg ikke hadde noen planer. Er ikke noe intressert (vet det er skrevet feil) i denne jenta bare så det er sakt :p .

Du trenger ikke være interessert i noen for å trene deg på å flørte litt vel?

Dra nå over til hu :p.

Skrevet (endret)
Hoi. Da var jeg hjemme igjen :)

Hoi, velkommen tilbake.

Jeg har ikke gjort noenting idag!

Huff da. Sittet her og syket.

Så Alastor, hva blir det til? 5000 innlegg i søplekassa, ja takk.

Endret av chokke
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...