Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg syns jeg ser SMS språk poster som blir fjernet hele tiden nå jeg. :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, er det ikke deilig at den regelen ikke bare blir en sovende lov?
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

SMS-språk? Føler meg plutselig skikkelig gammel her. :blush:

Gjest Bruker-127711
Skrevet

som denne: ^^

No offence Cyph

Skrevet

Han fjernet mitt innlegg, quota Prophet for "@Cyph: lol" og skrev bare en slik: ^^

Kan se at det er unødvendig, menneh..

No offence Cyph

ZOMFG JEG HARTER DEG!111

naet :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Meh. Er jo minst like unødvendig å fjerne slikt. Man får jo ikke postcount for å poste her likevel og dette er jo tråden for masse tull uten meninge uansett så :roll:

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Oj, det var merkelig, først så leste jeg innlegget ditt, gitt tilbake til siste 24 timer, og så sto det at den var ulest. CypheroN 17.22..

Edit: skjønte hvorfor..

Endret av Bruker-127711
Skrevet
Meh. Er jo minst like unødvendig å fjerne slikt. Man får jo ikke postcount for å poste her likevel og dette er jo tråden for masse tull uten meninge uansett så :roll:

Dessuten er "^^" det mest meningsfulle ever. Det betyr så mye, så mye.

Skrevet

Det er nok en ferdig generert melding. Det står at posten inneholdt enten SMS, intetsigende nonsens eller annet blablabla.

Med andre ord, SMS-språk er en grunn til å få den fra en moderator :) .

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Etter sterkt press fra bekjente, registrerte jeg meg nå på facebook. Kan noen fortelle meg hva det brukes til? :hmm:

Ja, sånn bortsett fra det opplagte.

NEEII! FIGHT THE ENEMY!

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Facebook brukes til å blottlegge privatlivet ditt totalt og å legge ut så mange partybilder som mulig, joine mange meningsløse grupper og å selge vennene dine. Med andre ord ikke noe som var verdt å registrere seg for.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
1z68why.jpg

Blokk.

Det der er fjortis. Ikke det lille nicket jeg ble brutalt mobba for tidligere her.

Men men. Nå er det innbakt, hjemmelaget nachopizza og Planet of the Apes på agendaen. Den gamle ja ;)

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Det der er fjortis. Ikke det lille nicket jeg ble brutalt mobba for tidligere her.

Tror hun er 12-13. Aner ikke hvordan jeg har fått ho der. Blokka og sletta med en gang, værtfall.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...