Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Evt. block masete folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uvanlig usosialt? :p Jeg driver klærne inn i 4 forskjellige vaskemaskiner, og setter meg på PC'en i mellomtida. ^^
Kanskje like greit...

L4rs; regner med man finner mange...spennende folk på et vaskerom..?

Btw, noen av dere som evt. har lest boken eller sett filmen Of Mice and Men ? Book review som skulle være levert for noen gode timer siden :l

Skrevet (endret)
Btw, noen av dere som evt. har lest boken eller sett filmen Of Mice and Men ? Book review som skulle være levert for noen gode timer siden :l

Søk etter den på nettet?

Endret av Quicko
Skrevet

Jeg slipper heldigvis offentlige vaskerom nå lenger. Men sist gang jeg var avhengig av det så utvikla det seg til drapstrusler der nede.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Leste deler av den men husker lite. Var nødt til å lese den i engesken i fjor, endte opp med at jeg sakset litt fra wikipedia når jeg skulle skrive book review. :p

Skrevet
Leste deler av den men husker lite. Var nødt til å lese den i engesken i fjor, endte opp med at jeg sakset litt fra wikipedia når jeg skulle skrive book review. :p
Nåja, blir litt for enkelt... :p Har lest den, og sett den, tror det er motivasjon det er mangel på...
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Det kan vi ta en annen plass. :p

Skrevet
Den er jo ett lite mesterverk :p

Regner med det er Of Mice and Men du prater om og ikke L4rs sine "Hvordan brette klær"-Kunnskaper,

joda det er en flott bok... men.. men... Det er hele dette greiene med å begynne :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...