Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Slenger meg med på øl. Skal konsumere en boks Hansa Fatøl til middagen min nå. Sesampanert kyllingfilet ^^,

Skrevet
Jeg har et fryktelig dilemma. Øl eller tyrker?

Det er ikke et dilemma, det et tekstbokeksempel på en Ole Brumm-situasjon: Ja takk begge deler.

Hva skulle jeg gjort uten deg? Livet mitt blir fryktelig mye enklere når jeg kan rådføre meg med forumkafeen og få slike svar. :love:

Skrevet

Det er ikke et dilemma, det et tekstbokeksempel på en Ole Brumm-situasjon: Ja takk begge deler.

Hva skulle jeg gjort uten deg?

Ikke blitt tilstrekkelig full til å komme med dine vanlige kvalitetsinnlegg en ellers grå og kjedelig lørdagskveld.

Skrevet

Må man ha pass for å reise til Spania (Tenerife)? Mitt gikk ut i 05 og jeg skal reise i morgen. Lurer på om jeg MÅ skaffe meg nødpass før jeg reiser i morgen tidlig eller om det er unødvendig med pass.

Håper på raskt svar. :)

Mvh,

Carl.

Skrevet (endret)

Takk. Ringer jeg da rett til flyplassen for å få nødpass? Hvor mye koster da dette?

EDIT ADD: Fikk høre av min tante som jobber på flyplassen at dette da koster 500kr og jeg må ha bilde. :)

Endret av Riot™
Skrevet (endret)

Spania er i schengen-området, så du MÅ ikke ha pass for å slippe inn i landet, men det lønner seg å ha passet for å i det hele tatt få et hotellrom, da dette er det eneste godkjente identifikasjonsdokumentet som sier at du er norsk.

All informasjon om pass finner du på www.norge.no

Endret av Iceman™
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hva skulle jeg gjort uten deg? Livet mitt blir fryktelig mye enklere når jeg kan rådføre meg med forumkafeen og få slike svar. :love:

Det er fordi du får de svarene du vil ha.

Skrevet
Må man ha pass for å reise til Spania (Tenerife)? Mitt gikk ut i 05 og jeg skal reise i morgen. Lurer på om jeg MÅ skaffe meg nødpass før jeg reiser i morgen tidlig eller om det er unødvendig med pass.

Håper på raskt svar. :)

Mvh,

Carl.

Jeg lurer bare litt... Har du ikke tenkt på dette før nå?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...