Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
8000 politifolk og 32000 militære sørger for sikkerheten under seremonien.
Sier jo litt... Endret av Smif
Gjest Slettet+312
Skrevet

Ingen som rakk å skyte ham altså :scared:

Skrevet (endret)

Komikerne fikk mye gratis mat der, ja..glemte hva han skulle si og snubla i ordene flere ganger. Får se om han greier hele talen sin.

Endret av Bytex
Skrevet
Komikerne fikk mye gratis mat der, ja..glemte hva han skulle si og snubla i ordene flere ganger.

Bombe at han er nervøs da, skal tale foran 2 millioner potensielle skyttere..

Skrevet
Egentlig rart at han ikke sto og hoppa frem og tilbake for å forvirre evt. snipere, ja.

Haha.

Fy faen for en taler han er! :w00t: Ser knapt ned!

Skrevet

Han har hatt to måneder på å øve seg, da. Når såpeopera-skuespillere klarer å memorere et helt manuskript hver dag, må vel han klare å memorere en 10 minutters tale.

Skrevet
Han har hatt to måneder på å øve seg, da. Når såpeopera-skuespillere klarer å memorere et helt manuskript hver dag, må vel han klare å memorere en 10 minutters tale.

Heiet du på McCain eller?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Bytex: Obama vil ses på som gud av de fleste. Ingen vits å prøve å si noe annet.

(dumt er det)

Skrevet (endret)

Nei, bare sier det.

Det var hvertfall en kort og grei tale :) I motsetning til presidenten på 1800-tallet med kortest embete noensinne. Han holdt en 2 timer lang innsettelsestale i vinterkulda, og døde 3 uker senere av lungebetennelse.

Går ikke an å "heie" på McCain. Det er det isåfall bare gutta med 5 usikra hagler i skapet i tjukkeste midtvesten som gjør.

Endret av Bytex
Gjest Slettet+312
Skrevet

Jeg også håpte på Obama, men jeg heller synes ikke det er SÅ stort å pugge en tale...

Skrevet
Jeg også håpte på Obama, men jeg heller synes ikke det er SÅ stort å pugge en tale...

Tja, mtp at han talte foran 2 millioner folk vil jeg si at det er rimelig godt gjort.

Ville nok hatt klump i halsen jeg ja..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...