Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Faren min likte ikke kaffe får han var tretti, så jeg satser på at jeg kommer til å like det en dag, men ikke ennå.

Begynn med en sjokolade-kaffe med møe sukker, og jobb deg nedover, så går det etterhvert. Jeg var halvveis i tilvenningsprogrammet da jeg av en eller annen grunn plutselig slutta.

Vurderer å starte på det igjen, Redbull og lignende er ekkelt (edit: og sinnsykt dyrt!) når man skal være oppe lenge. Føles som om tennene etser opp, og man får en kvalm ettersmak når man drukket noen bokser.

Endret av Quicko
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å spille rock band/ div gh for en mnd siden, nå skal jeg prøve min første sang på hard. Når jeg får 98-99% på alle sangene på medium er det på tide å gå videre i livet. Ønsk meg lykke til, kommer til å trenge det. :p

Skrevet (endret)

Å "ta litt og litt" når det gjelder kaffe er jo bare teit. Jeg begynte rett på besk trakterkaffe og etter 2-3 kopper var jeg frelst. Bare så synd at magen min ikke er like glad i kaffe som munn, nese og hals. :(

Endret av fargoth
Skrevet
Jeg gruer meg til å dra på forumtreff. Tenk om alle er slemme?

Jeg gruer meg også! Uhu...

Lol'd, dere er forum-chicks. Dere kommer til å svømme i oppmerksomhet hele kvelden.

Skrevet
Jeg gruer meg til å dra på forumtreff. Tenk om alle er slemme?

Jeg gruer meg også! Uhu...

Lol'd, dere er forum-chicks. Dere kommer til å svømme i oppmerksomhet hele kvelden.

Hahaha. Vi får tro det.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Oslokidz er harmløse. Går nok bra, kom til Forumstreff i mighty Trondheim istede. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...