Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Få litt liv her inne da, det er trist her uten liv...Hvor er L4r5, Lillium, b-real og alle de andre!!

Jeg hører på politiradioen, ser på Last night of the proms og spammer andre deler av forumet.

Skrevet
Få litt liv her inne da, det er trist her uten liv...Hvor er L4r5, Lillium, b-real og alle de andre!!

Jeg hører på politiradioen, ser på Last night of the proms og spammer andre deler av forumet.

ok...BTW, Nice postcount ;)

Skrevet
Skal spise noe kyllingfiletgreier jeg :p Nam
Vurderer det samme selv. Legge en frityrkokt kyllingfilet mellom to biter nystekt baguett med litt salat osv. f.eks.

ok...BTW, Nice postcount ;)
Ikke nå lenger
Skrevet
Salat er must til kjøtt for min del...hater kjøtt og poteter eller annet tilbehør, Salat + Kjøtt = SANT!!

Salat + kjøtt + poteter/ris = sant :D

Skrevet
Jeg skal ha Biff, fløtegratinerte poteter og rødvins saus. Nam <3

Hvorfor vil du ta fra Rødvin sin saus? Skal ikke han ha den i fred?

Skrevet
Men salat + thousand Islands dressing = Æsj

Salat + havsalt = Win

må jo være en eller annen Dressing på!! Jeg liker Thousand Island, lysstå prøve å lage hjemmelaget Thousand Island engang :)

Skrevet

Salat + havsalt = Win

må jo være en eller annen Dressing på!! Jeg liker Thousand Island, lysstå prøve å lage hjemmelaget Thousand Island engang :)

De sier Finnland er de tusen sjøers land. Norge er The land of Thousand Island.

Hvorfor i all verden bruker vi denne dårlige dressingen på alt fra kebab til biff?

Skrevet

Salat + havsalt = Win

De sier Finnland er de tusen sjøers land. Norge er The land of Thousand Island.

Hvorfor i all verden bruker vi denne dårlige dressingen på alt fra kebab til biff?

Fordi den er billig, og smaker godt :p Men tror hjemmelaget Thousand Island er bedre, selv om jeg liker ordentelig dressing bedre ^^,

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...