Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.blv.no/lokalsider/sortland/article3157865.ece <- KJØRELÆREREN MIN :D

Fantastisk bra at han skal gi råd til folk hvordan folk skal kjøre i rundkjøringer og slikt...når jeg hadde han som kjørelærer så satt han mesteparten av tida å så på kvinnfolk en å følge med på trafikken :wee:

Og så er det så betryggende at lokalavisa gir oss råd på hvordan det er å komme til "byen" å kjøre i ei rundkjøring :lol:

Skrevet (endret)
jeg ser for meg når dere kommer innom oslo en tur jeg :tease:

Eventuelt utover mot Ski. *grøss*

Eplefe, du kan snakke om vasking og jobb, noe som aldri har blitt gjort før :!: .

Eventuelt ungdom, alltid populært...

"Sometimes the way that you act makes me wonder

What I am to you

Sometimes I can't stand the way that I'm acting

To be part of the things you do"

Me like :)

Endret av chokke
Skrevet
Der er pai ja!

oppdatering om du enda bryr deg!

Det er slutt mellom meg og Aces.

Uff da... virkelig synd og høre... hva skjedde?

Jeg klarte rett og slett ikke kødde mere! :)

Skrevet

Jeg fikk en sekser på et kåseri om knuter. Jeg skrev masse digresjoner til russeknuter og krangling med foreldre og selvmord (henging) og speidergutter og ... Ja. xD

Skrevet

Husker vi i klassen fikk beskjed i Norsk om å lage en 'instruksjon' til å gjøre noe. Altså en forklaring. F.eks. "Hvordan splitte atomer" (Bare ikke så avansert).

'Hvordan lese ei bok' het min instruksjon. :wee: Der sto det enkelt hvordan man leser ^^

Skrevet
Hvorfor er det ingen som vil kjøpe mobilen min til 1000? Alltid en tulling som byr mindre oO

Den er dårlig. Eller så får du den til å høre dårlig ut.

'Hvordan lese ei bok' het min instruksjon. :wee: Der sto det enkelt hvordan man leser ^^

Fortell...

Skrevet
Husker vi i klassen fikk beskjed i Norsk om å lage en 'instruksjon' til å gjøre noe. Altså en forklaring. F.eks. "Hvordan splitte atomer" (Bare ikke så avansert).

Ha ha, vi har et sånt prosjekt på Design av brukergrensesnitt ^^

Gruppa mi tar for seg hvordan man skal gå gjennom ei dør som åpnes av seg selv når du trigger fotocella eller hva søren det er som får de til å åpne seg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...