Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skumle, skumle "mannen". oO

Han er egentlig en dårlig forkledd tegneseriebjørn, forresten.

tegneseriebjørner :love:

Oracle ja.
Hørtes ikke så ille ut. Ha'kke vært noe borti oracle jeg men :\

Jeg skal så sinnsykt kvele læreren min med en støvel en vakker dag! -_-
Hva slags støvel da? Viking gummistøvel eller slalomstøvel?
Skrevet

En gummistøvel. Stal trykke den så langt ned i halsen på henne som det går.

Kan jeg få se på? =D

Du kan få være med om du vil.. Grave ut øynene hennes med en plastiksje eller noe.

Skrevet

En gummistøvel. Stal trykke den så langt ned i halsen på henne som det går.

Kan jeg få se på? =D

Du kan få være med om du vil.. Grave ut øynene hennes med en plastiksje eller noe.

Jeg blir småfornærmet over at du og Nie planlegger mord. Det er meg og Anfall sin greie. :(

Skrevet

Dyppet i chilipepper-ting? =D

Hvorfor skal dette skje, foresten?

Jeg blir småfornærmet over at du og Nie planlegger mord. Det er meg og Anfall sin greie. :(

Dere er heltene våre, og vi prøver bare å imitere dere. ^^

Skrevet

Slitsomt å jobbe natt da, Bytex?

Gah, tror ikke jeg hadde taklet det, samme hvor b-menneske jeg er.

Slasken: Selvsagt. Gleder meg som en unge til det kommer. Jeg hater å bestille ting fra utlandet, fordi jeg må vente på dem :(

Skrevet

Jah dette er heldigvis siste dagen på 2 måneder. Kveldsskift til uka. Litt greiere. Men må snu døgnet før lørdag for da skal jeg på besøk til en kompis. Det er pes.

Skrevet

Prøve å døgne og så legge seg tidig er så sinnsykt beste måten å skru døgnet på. Jeg gjør det sånn hver tredje uke selv fordi jeg er latterlig flink til å fucke "døgnrytmen" min. Omtrent like jevn rytme som i Meshuggah sin musikk.. -_-'

Skrevet
Slasken: Selvsagt. Gleder meg som en unge til det kommer. Jeg hater å bestille ting fra utlandet, fordi jeg må vente på dem :(

Uff, trodde du hadde fått det nå :hm:

Skrevet

Jaaa hadde tenkt det idag men så ble jeg så trøttttttttttttttttt nå. Tar noen timer på øyet og tvinger meg opp tidligere enn vanlig heller. så er jeg ikke zombie i ettermiddag.

Skrevet

Uff, trodde du hadde fått det nå :hm:

Haha xD

Hadde uansett ikke bleket håret. Skal ha svartfarge først. :wee:

Eventuet grønnfarge. Oooh, vanskelig å velge om jeg skal gå crazy med håret mitt når det først blir vått eller om jeg skal gå for en minimalistisk Cruella de Ville-look.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...