Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi bryr oss.....hvis du kommer med saftige detaljer :thumbup:

Aldri be om saftige detaljar!!

Da har man sett film, spist julefrokost, og fortært en halv eske med after eight. Kan det bli bedre? :)

Det har eg dårlege erfaringar med, snart kjem bivirkningane.

Skrevet

Wooow! Nå skjedde noe litt fett her

Pappa rota i gamle ting og fant et avis-utklipp fra 8.mai 1945, som farmor har tatt vare på siden 1945 og gitt til pappa når han var liten. Nå får jeg det videre! Spennende, nå også i denne Max Manus-tiden :p "Pris 25 øre" hah

Skrevet
Kan det bli bedre? :)
Noen å kose på.

Jeg prøver å la være å tenke på det. :p Liksom, ingen å være med her. Og noe å kose på finnes i mils omkrets tydligvis. x)

Ellers så skal det sies at jeg fremdeles kan spise enda et par after eight uten å bli dårlig tror jeg :ohmy:

Skrevet

Pappa rota i gamle ting og fant et avis-utklipp fra 8.mai 1945, som farmor har tatt vare på siden 1945 og gitt til pappa når han var liten. Nå får jeg det videre! Spennende, nå også i denne Max Manus-tiden :p "Pris 25 øre" hah

Bump lix!

Skrevet

Bump lix!

WOW! GRATULERER LIXM!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...