Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mann går i skjørt. :blink: Fikk nesten meg til å tenke på en viss fast gjest her inne...

Uff, skjørt som subber i asfalten/jorda. Liker det helst litt kortere.

Jeg synes (svart) skjørt kan passe til gutter med en rocka stil. Hadde blitt for slitsomt å bruke det personlig, fordi jeg sitter med ganske bred beinstilling.

Eksen til stesøstra mi brukte det, og så ganske fet ut, utrolig nok.

Jeg synes menn som velger å bruke skjørt er modige som tør være seg sjøl. :yes:

Selv kunne jeg aldri tenkt meg å bruke det, litt fordi jeg er pingle men mest fordi det ikke ville passet med stilen min. :) Er bare ikke rocka nok.

Skrevet

Jeg hadde en snodig drøm i natt. Drømte at den ene søsteren min var innlagt på et sykehjem, og at b-real var hjelpepleier/assistent der og ansvarlig for henne. Han hadde et sleskt smil rundt munnen og gjorde litt narr av mine drikkevaner eller noe slikt. Våkna dessverre litt for tidlig, så drømmen slutta egentlig med det.

Skrevet
Eple er i tillegg veldig hyggelig og slikt, bortsett fra an hun kaller eventyrbrus for julebrus. ^_*
Og Nikka er ganske grei selv, men han tror champagnebrus har noe med jul å gjøre.
Skrevet
Eple er i tillegg veldig hyggelig og slikt, bortsett fra an hun kaller eventyrbrus for julebrus. ^_*
Og Nikka er ganske grei selv, men han tror champagnebrus har noe med jul å gjøre.

Champagnebrus har da ikke noe med jul å gjøre - Ingefærøl og Dahls Julebrus har det.

Skrevet
Jeg vil ha sånn skjørt, tror jeg må finne nr til han duden, kontakte ham og spørre hvilken designer han skaffa det fra.

Dere to hadde blitt litt av et par.

Skrevet
Jeg synes menn som velger å bruke skjørt er modige som tør være seg sjøl. :yes:

Selv kunne jeg aldri tenkt meg å bruke det, litt fordi jeg er pingle men mest fordi det ikke ville passet med stilen min. :) Er bare ikke rocka nok.

Jeg har gått i skjørt flere ganger. :wee:

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd - for pai sin del - å komme meg inn i et av min søsters rosa miniskjørt, men det gikk jo selvfølgelig ikke =/

Kanskje jeg skal sy meg et selv? :hmm:

mrbjoern, gief pix

Endret av Datasmurf
Skrevet (endret)

Jeg kledde ditt og, så det går opp i opp.

Edit: Smurf, det må du gjerne gjøre, men vit at du kommer til å gjøre ganske mange blind om du legger ut bilde av deg selv i miniskjørt, samme hvilken farge det er.

Endret av Eplefe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...