Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pengen kan jeg ikke hjelpe deg med..

Trodde alle jenter var inni den heile "kose" greia e... Så feil kan en ta :p

Bite me. =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så du Kautokeino-filmen?

Kautokeino-opprøret skal jeg se. Den har jeg fått høre MYE varmt om, for å si det mildt.

Har jeg gått og inbilt meg at det er onsdag for ingenting, jeg? :cry:

Digg det da. Enda kortere til helgen. :)

Jeg vil ikke ha helg akkurat nå. Jeg trodde jeg skulle i kattehuset i dag. Hm. Lurer på hvem som har vakt i dag. Og om de har lyst på besøk.

Skrevet

Da var edge hjemme fra tannlegen for tredje gang på under to uker. Er helt død i underkjeven. Skikkelig gøy å prate med død tunge^^

Skrevet

Våkna nå, sender jeg sms til gruppa mi og sier jeg forsov meg, sorry osv, så får jeg svar at jeg bare kan sove videre for de er fyllesjuke etter i går og gadd ikke skole i dag =P

Skrevet
Da var edge hjemme fra tannlegen for tredje gang på under to uker. Er helt død i underkjeven. Skikkelig gøy å prate med død tunge^^

Pluss på litt smerte, så har du meg noen uker etter at jeg tok piercingene. Aww, jeg kunne nesten ikke snakket. Lespet noe verre. :wee:

Skrevet
Da jeg trakk visdomstanna for en uke siden, da så jeg veldig dum ut.. :p

Var skam hoven på den ene sia og den andre var helt normal, følte meg som Two Face fra Batman :p

Like me! :o

Skrevet (endret)
En kompis :whistle:
Hvordan greier man å ha sex hvis man er impotent?

Bah. Så mye drittmusikk :<

"My neck, my back, lick my pussy and my crack" gah ><

Hørtes ut som koselig fjortzztrance. ^^ Endret av NgZ
Skrevet
Vi er kulest da :cool:

Hell yeah :cool:

Fikk til og med høre på musikk når jeg satt i stolen. Guffa In Flames så høyt at tannlegen klagde på at jeg overdøvde boret :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...