Stoop kid Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Dobbelpost! Min første! Forumet går tregt i dag. Endret 5. desember 2008 av Quicko
Sadfez Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hvordan fant du ut det...? Uansett, ja, ganske spesielt, men veldig gøy Jeg googlet deg, heahea.
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hvordan fant du ut det...? Uansett, ja, ganske spesielt, men veldig gøy Jeg googlet deg, heahea. Hmm.... Samme brukernavn flere steder, ja... Jeg er jo litt sær, men jeg syns kaninhopping er gøy!
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Look what I found! Red.: Siden Kaninsen følte seg forfulgt så fjerner jeg denne linken. Det var virkelig ikke meningen at noen skulle føle seg forfulgt eller støtt. Endret 5. desember 2008 av NikkaYoichi
kanin333 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke meg! Det er veninna mi, og kaninen hennes så blæ
Sureño Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Gratz, du har fått en hel horde ekle stalkere
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 I'm smooth - really, I'm smooth like the creamy foam on a pint of Guinness. ^^
Arinomi Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Synes ikke Guinness er noe særlig, ihvertfall ikke den man får kjøpt her i Norge. Da er heller Kilkenny bedre.
Eplefe Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 (endret) "Hun poster ikke i RPP, la oss gå inn for å skremme henne vekk i stedet". Smooth. Endret 5. desember 2008 av Eplefe
Bytex Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Nånå, du er ikke akkurat noen engel sjøl når det gjelder å skremme bort noobs fra DNFK, eple
NikkaYoichi Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 "Hun poster ikke i RPP, la oss gå inn for å skremme henne vekk i stedet". Smooth. Er det ikke slik at alle har et innvielsesrituale i DNFK? Jeg ble jo rævkjørt av flere her inne. It's all in good fun.
Kverulantus Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 "Hun poster ikke i RPP, la oss gå inn for å skremme henne vekk i stedet". Smooth. Er det ikke slik at alle har et innvielsesrituale i DNFK? Jeg ble jo rævkjørt av flere her inne. It's all in good fun. Jeg ble ikke "rævkjørt" ^^,
Datasmurf Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Look what I found! http://media.photobucket.com/video/recent/...IMG4353.flv?o=7 Du er dårlig til å stalke egentlig, Q-man. Jeg har allerede flust med bilder av herr kaninsen, samt fullt navn og hele pakka Kom frem til det ganske lett egentlig (og nei, jeg fikk ikke infoen fra henne )
Anbefalte innlegg