Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Glem det, han så helt grei ut når jeg dekket til kroppen hans fra livet og ned.

Jeg blåser da i tissen hans =D. Få av ham shortsen!

Endret av KittyCat
Skrevet
Diskuterer dere Justin Timberlake nå... *Løpe sin vei* Er bare en mann som gjelder, og det er Christian Bale. Han er barsk!

Nei, det er Lars Monsen eller Chuck Norris :O

Skrevet

Chuck Norris er overvurdert og oppbrukt. Christian Bale derimot er den nye Batman, og hvem passer bedre til å spille en av tidees barskeste superhelter? For ikke å snakke om hvilken glimrende rolle han gjorde i Equilibrium. Mannen er bare tøff.

Skrevet (endret)

Tilbake fra skolen! Yay!

Plan for i dag:

- Trene, og kjenne smerten brenne gjennom meg

- Ta en titt på sykkelbremsa, selv om jeg tror at det er snøen som gjør at sykkelen går altfor for i nedoverbakker

- Øve til prøve, og øve på framføring

- Se på TV, og henge litt her

Fargerikt? Tja... Mye å gjøre er det i alle fall...

Forresten så tror jeg at jeg holder på å bli syk. To jenter som jeg er altfor glad i har skylda... Jaja, får være syk...

Endret av SasaB
Skrevet
- Trene, og kjenne smerten brenne gjennom meg

faen, det skulle jo jeg også egentlig :hmm:

Så sett i gang da vel. Ikke noe mer enn det, liksom. Jeg skjønner at livet mitt er på skråplan, så noe får jeg gjøre. Holder på å bli emo, og det vil jeg ikke. Får heller slite meg gjennom livet med annen smerte... ikke noe kutting, men noe nyttig...

Skrevet
Så sett i gang da vel. Ikke noe mer enn det, liksom. Jeg skjønner at livet mitt er på skråplan, så noe får jeg gjøre. Holder på å bli emo, og det vil jeg ikke. Får heller slite meg gjennom livet med annen smerte... ikke noe kutting, men noe nyttig...

Skal vi få se årets første emo-diskusjon? :o

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...