Aalton Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Kaffe gjør at jeg ikke får sove hvis jeg drikker mye, blir ikke mer våken. Jeg føler meg like jævlig og får ikke sove Hehe.. Neon er slik også. Heldigvis har jeg en Brusautomat rett bort gata for meg så om jeg blir helt ferdig kan jeg bare gå dit
Footawook Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Vent litt, hvem er Footawook? Brukeren er helt fersk da, så hvem det er er fort vanskelig å vite.. Jeg vet at du egentlig kun var ute etter om det var innovertiss eller utovertiss på den nye brukeren, stemmer det? =D Ja, egentlig... Må meddele at det er utovertiss her i gården. Hadde min velkomst her før i dag. Ganske varm velkomst må jeg si. Hyggelig.
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Det er jo hyggelig at du har blitt ønsket velkommen til å vår lille familie
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Må meddele at det er utovertiss her i gården. Hadde min velkomst her før i dag. Ganske varm velkomst må jeg si. Hyggelig. Nå blir sikkert Underpants lei seg. Han ble jo "mobbet" ut av SO. "Hvem er du?"
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Må meddele at det er utovertiss her i gården. Hadde min velkomst her før i dag. Ganske varm velkomst må jeg si. Hyggelig. Totalt uintressant. Men gikk å la meg, nå mener jeg det faktisk
Footawook Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Stakkar. Simen heter jeg. Ble medlem teknisk sett i går (tiden flyr i nattens mulm ).
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Natta Mikkel, Kibs, Footawook, Eplefe, Nie og dere andre som jeg ikke ser leser dette emnet (går ut fra at det innebærer Aalton, Lars og Jonas) *poff* *smurfen svetter seg i søvn mens Skunk Anansie spiller fine toner inn i øret hans*
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Må meddele at det er utovertiss her i gården. Hadde min velkomst her før i dag. Ganske varm velkomst må jeg si. Hyggelig. Totalt uintressant. Men gikk å la meg, nå mener jeg det faktisk Jeg ser deg enda! Kom deg vekk!
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Må meddele at det er utovertiss her i gården. Hadde min velkomst her før i dag. Ganske varm velkomst må jeg si. Hyggelig. Hohoi, en ny bruker, gitt. Jeg er (og dette er autentiske sitater) den "stygge" "homo'n" som alltid oppfører seg som en "idiot" og "innbiller seg at han ["du"] er bedre enn alle andre".
Aalton Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Stakkar. Simen heter jeg. Ble medlem teknisk sett i går (tiden flyr i nattens mulm ). Ja, ser du bare er noen timer gammel. Velkommen til vår verden, Diskusjon.no
Nie Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Natta smurfen. ^^ Sove godt, drømme søtt. ^^ Og så et lite utbrudd fra meg: Omg, deilige, deilige, deilige internet Explorer. <3
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Har aldri kalt deg verken stygg eller homo, Skarstad.
Sirslask Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg ser deg enda! Kom deg vekk! Faen, jeg trenger en ban som kommer klokka 0000 hver kveld og går bort igjen klokka 0600
j-- Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Natta smurfen! Blir selv kommandert i seng av Becca nå, så tror nesten jeg skal følge det rådet. Selv uten at klokken er passert to =O Uff, jeg sliter med valgets kval ang. folk som vil bytte til seg en finfin center jeg skal selge/bytte bort.. Og dette kommer sikkert til å holde meg våken leeenge! Gah!
Nie Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Har aldri kalt deg verken stygg eller homo, Skarstad. Bare tenkt det?
Footawook Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Må meddele at det er utovertiss her i gården. Hadde min velkomst her før i dag. Ganske varm velkomst må jeg si. Hyggelig. Hohoi, en ny bruker, gitt. Jeg er (og dette er autentiske sitater) den "stygge" "homo'n" som alltid oppfører seg som en "idiot" og "innbiller seg at han ["du"] er bedre enn alle andre". Hyggelig å møte deg uansett, Skarstad! Selvkritikk er du god til, det skal du ha til mitt forsvar er jeg som folk flest, prøver å holde meg saklig, og tror ikke jeg er bedre enn noen andre i dette forumet.
Skarstard Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) Har aldri kalt deg verken stygg eller homo, Skarstad. Så, så, du får vel din mulighet før eller senere. Endret 15. januar 2008 av Skarstad
Nie Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg legger meg jeg og.Nattapå, søtnoser. Natta min elskede gudinne. ^^
Anbefalte innlegg