kanonkent Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Flinke deg da. Jeg vet akkurat hvor lett det er å guide en noldus igjennom konfigurasjoner. Jeg håper veninna di har hånd-øye-koordinasjon. Jeg har vært borti folk som gjerne bommer med en tomme med musa og lurer på hvorfor det kom opp et helt annet vindu enn det jeg beskriver. *sukk* Jeg HATER å guide folk over telefon. Da kommer jeg heller bort til dem og viser, med mindre det haster, eller er jævlig langt unna
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Mogwai er ganske herlig musikk i grunn. Evig chill. Moguai er også nice. Må komme meg på ei platesjappe og se om jeg finner no av de. Mogwai er ganske herlig musikk i grunn. Evig chill. Moguai er også nice. Må komme meg på ei platesjappe og se om jeg finner no av de.
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hmz..sjefen min går og gnåler om Mogwai hele tida, har aldri hørt noe.
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Mogwai er ganske herlig musikk i grunn. Evig chill.Moguai er også nice. Må komme meg på ei platesjappe og se om jeg finner no av de. Mogwai er ganske herlig musikk i grunn. Evig chill. Moguai er også nice. Må komme meg på ei platesjappe og se om jeg finner no av de. har aldri hørt om de holder med metallica og andre band
Kverulantus Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Mikkel, se:P Du er jo glad i slike morsomme saker Endret 24. oktober 2008 av Ghraag
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Haha, okei - da går det enda an. Haha, jeg har hjulpet folk med å bytte proxy i søvne. Jeg husker ikke at jeg prata med noen(hadde ferie og ble oppringt fra jobb), WPAD gjorde ikke jobben sin, slik at en eller annen måtte konfigurerer proxy selv. Husker ikke å ha prata med noen, men jeg ble møtt med en takkemail da jeg våkna - hvor det sto: "Takk for hjelpen og sov godt." Jeg hadde plutselig begynt å snorke.
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) noen som har lyst å spille Wc3 med meg via battle net? er ikke pro halvveis n00b og ok spiller Endret 24. oktober 2008 av n00b1
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 noen som har lyst å spille Wc3 med meg via battle net? Gjerne, men jeg har ikke WC3. :S
Sameboe Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Snart er det helg! Rettelse, det er helg Og ja, det er Fredag
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Pøh er det faen ikke. Skal på jobb kl 07 imorra tidlig, og på jobb igjen natt til mandag. Screw helg.
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Nice, Nikka - epic win Indeed. Da var jeg litt stolt. Jeg svarte bare: "Har jeg prata med deg? Jaja, jeg trenger ikke være ved bevissthet for å finne frem på en datamaskin - hvis du trener kan du bli som meg. Use the force. "
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Pøh er det faen ikke. Skal på jobb kl 07 imorra tidlig, og på jobb igjen natt til mandag. Screw helg. sux 2 b u
Kverulantus Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Dette er audition til den jeg postet for litt siden:)
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Å starte dagen med Murderdolls er egentlig ganske chill etter å ha sovet med Enigma på øret.
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Å starte dagen med Murderdolls er egentlig ganske chill etter å ha sovet med Enigma på øret. våkne etter Unforgiven III er sikkert bedere etter min mening
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, nei..starte dagen med dette: Se filmen hos Youtube
Anbefalte innlegg