Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 bartevoks :!: Nå er det nr. før jeg synger "OG HER KOMMER BARTE-SAM" haha! fikk meg en god latter nå! alt med bart og trønderlag minner meg om Lyckiga gatan. (er ikkje sikker hvordan du skriver de)
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 haha! fikk meg en god latter nå! alt med bart og trønderlag minner meg om Lyckiga gatan. (er ikkje sikker hvordan du skriver de) Lyckliga gatan? De skrives med t tilslutt.
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) haha! fikk meg en god latter nå! alt med bart og trønderlag minner meg om Lyckiga gatan. (er ikkje sikker hvordan du skriver de) Lyckliga gatan? De skrives med t tilslutt. takk skal du ha :|) Endret 24. oktober 2008 av n00b1
Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hva sakl jeg ha til middag idag da? Fiskekaker frister veldig
Petter Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hva sakl jeg ha til middag idag da? Fiskekaker frister veldig ikke egentlig:S jeg veit ikke hva jeg skal ha får se hva de har på kjøkkenet her etterpå faen det er digg å bo på internat:D
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Ha ha. Ikke nok skjeggvekst enda, men tenkte å prøve å legge kinnskjegget flatt. Det er ganske uregjerlig. Er det egne barberere enda? Har ikke sett annet en frisører ...
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Smurfen: Her er et eksempel: http://www.barbershop.no/
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 God dag, kafeen. Nå begynner jeg å bli lei ut av å være syk. Jeg tror dog at i dag er peaken min, så bare holde ut et par dager, så er jeg frisk. Håper jeg. Jeg ligger IGJEN i telefonen med venninnen fra i natt (om noen mot all formodning fikk lest det jeg skrev i natt), og hun har faktisk blitt MER hysterisk etter en natts søvn.
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg føler med deg Eple, får håpe du blir frisk snart. Jeg regner med at du har bedt veninna di om å restarte routeren? Det var routeren som var problemet, var det ikke?
Sameboe Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har endelig begynt å bli kvitt min forkjølelese etter to uker, så da er jeg fullt tilbake på Søndag da det gjelder trening
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hun måtte rekonfigurere faenskapet pga noe mora gjorde, så jeg satt i telefonen og tok henne gjennom det steg for steg. Vanskeligere enn det høres ut midt på natten. Endret 24. oktober 2008 av Eplefe
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Flinke deg da. Jeg vet akkurat hvor lett det er å guide en noldus igjennom konfigurasjoner. Jeg håper veninna di har hånd-øye-koordinasjon. Jeg har vært borti folk som gjerne bommer med en tomme med musa og lurer på hvorfor det kom opp et helt annet vindu enn det jeg beskriver. *sukk*
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, hun har LITT peiling, akkurat nok til at det ikke er vanskelig å følge henne gjennom sånt. Men jeg sov da hun ringte.
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Flinke deg da. Jeg vet akkurat hvor lett det er å guide en noldus igjennom konfigurasjoner. Jeg håper veninna di har hånd-øye-koordinasjon. Jeg har vært borti folk som gjerne bommer med en tomme med musa og lurer på hvorfor det kom opp et helt annet vindu enn det jeg beskriver. *sukk* må være litt av eit rot de ja
Anbefalte innlegg