Datasmurf Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er ensom nok resten av året. Dette er den eneste dagen i året jeg liker oppmerksomhet
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Måtte det store spaghettimonsteret i himmelen holde sin nuddelhånd over deg og være deg nådig, nikka. Takk som byr Lars, jeg vet du mener det godt. Hvordan har du det i dag Lars, er alt bra med deg? Hmm, nå fikk jeg faktisk lyst på nudler - det hører med til sjeldenhetene. Er vel bare det at jeg har lyst på røyk og at jeg er skikkelig sulten. Skal snart gå til lunsjbord nå, har det hver fredag på jobb nemlig. Er et glimrende tiltak skal jeg fortelle dere.
L4r5 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Joda her går det faktisk bra. Sitter og kjeder ræva av meg og ser på siste episode av Fringe atm.
b-real Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Mømømøm...jeg har hår på tissen og for mye lodotter flyvende rundt
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 *spise boller og ha en så langt kjedelig bursdag* Gratulerer så mye med dagen kjære Smurfen vår, du blir mer en sytten år i år, du er jo'kke alene ... så vidt jeg vet - du deler kåk med to snasne damer, du får feire godt og feire hardt, og gjerne barbere av deg din bart, er ikke damene fine - så gjør som meg, drikk dem fin i en fei! Jeg suger til diktning, men det er tanken som teller. Du kan jo kose deg med oss i kafeen i kveld hvis du er så alene.
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 biril, juppjuppjupp, takk for kake Mikkel, hmm ... Gammelsmurf som i voksen, voksen = 26 år, uhm ... 4 år?
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er ensom nok resten av året.Dette er den eneste dagen i året jeg liker oppmerksomhet GRATTIS MED DAGEN
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Takk, takk, takk *dele kake og kakao og alt mulig kafeen*
Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Du skulel ha jobbet her idag da smurf Vi fikk masse kake på jobben og der var NOM NOM NOM!
Manuzet Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Du skulel ha jobbet her idag da smurf Vi fikk masse kake på jobben og der var NOM NOM NOM! hva slags kaker da?
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Takk, takk, takk *dele kake og kakao og alt mulig kafeen* :o Kake! *mmz*
b-real Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har helt for jævlig lyst på risengrynsgrøt. Har gått å tenkt på grøt nå i flere dager. Tror jeg ser Dexter og så drar jeg opp på Vinterbro-senteret og kjøper grøtris og 1L Helmelk
Kverulantus Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har helt for jævlig lyst på risengrynsgrøt. Har gått å tenkt på grøt nå i flere dager. Tror jeg ser Dexter og så drar jeg opp på Vinterbro-senteret og kjøper grøtris og 1L Helmelk Hvor jobber du ?
Anbefalte innlegg