Fredrik Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=538288 Jeg vil se Sørstats- og piratflagg i barnetoget. Hadde vært knall!
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Err. Det er jo faktisk Norges nasjonaldag, da. Så jeg blir jo litt oppgitt.
fargoth Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Er alle flagg lov, sa de? Obs: kan inneholde spor av Muhammed-karikatur. Endret 23. oktober 2008 av fargoth
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Err. Det er jo faktisk Norges nasjonaldag, da. Så jeg blir jo litt oppgitt. Trodde det var nordmenns dag?
Bytex Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hehe, enden på den saken ifjor med pakistanske flagg i barnetoget var jo rett og slett at det er NORDMENN som påstår de andre vil gå med masse forskjellige flagg, mens innvandrerne selv sa det ikke er tilfelle. De respekterer at de bor i Norge og kunne ikke tenke seg å bruke andre flagg. De ville vise at de også var norske. Denne "uuu pakkisene drar inn flaggene sine i toget"-saken var sannsynligvis startet av en FRP-kar i 60-årene. Endret 23. oktober 2008 av Bytex
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Moren min har i alle år, enten i USA eller Norge, gått med både amerikansk og norsk flagg. Årets 17. mai var første gang hun kun gikk med det norske, fordi hun ikke ville bli dratt inn i denne debatten som ikke er annet enn retarded. Hvis man nekter andre folkeslag og nasjonaliteter å vifte flagget sitt på nasjonaldagen, så ser jeg ingen grunn til å feire Norge som et land.
Niqābninja Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) 17. mai er Norges nasjonaldag og grunnlovsdag. I bunn og grunn feirer vi Norge. Da ser jeg faktisk ingen grunn til å blande inn andre lands flagg. Det er konge at nye nordmenn, de som snart er det og de som vil være det vil delta i feiringa. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 17. mai er forøvrig også Naurus grunnlovsdag og den internasjonale dagen mot homofobi Endret 23. oktober 2008 av basskuk
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg ser ikke på Norge som annet enn en samling av de som kaller seg nordmenn, som kan være grunnen til at jeg ikke gidder å nekte andre mennesker å vifte med tøystykker for å ha det hyggelig den dagen i året hvor man samles for å ha det hyggelig. Men så skal det være sagt at jeg ikke synes så mye om nasjonalisme, og generelt sett ikke synes at feiring av land er så viktig.
fargoth Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Harald er ikke etnisk norsk en gang, hvorfor skal vi da være så strenge på at alle norske statsborgere skal måtte bære det norske flagget? Grunnlovsdagen består bare i å spise grillmat, høre godord fra godt integrerte nye landsmenn i bunad på NRK og se general Harald vinke fra trassen, eventuelt føle seg dritt, finne en dusj og labbe forbi de samme godt integrerte nye landsmennene i bunad på veien hjem, uansett. Endret 23. oktober 2008 av fargoth
Eplefe Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Min 17. mai består i å lete etter heite jenter i bunad. Dette var tredje gangen i kveld jeg er blitt vekket av samme venninne. Først var det "kan du si til **** at internetten klikket og at jeg ikke kommer meg tilbake på msn?", så var det "Eh. Routeren funker, ikke, hjelp?" og nå er hun bare hysterisk. Jeg trenger søvn, jeg er syk.
Rescue me Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Min 17. mai består i å lete etter heite jenter i bunad. Dette var tredje gangen i kveld jeg er blitt vekket av samme venninne. Først var det "kan du si til **** at internetten klikket og at jeg ikke kommer meg tilbake på msn?", så var det "Eh. Routeren funker, ikke, hjelp?" og nå er hun bare hysterisk. Jeg trenger søvn, jeg er syk. Legg deg! Det burde jeg vel egentlig også gjøre, men har lekser .
Niqābninja Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 OMG. Saklig å bli nervøs for et jobbintervju mange dager i forveien.
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hurra for Nyhus, Poizon og meg Endret 24. oktober 2008 av Datasmurf
Anbefalte innlegg