Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mikkel, om du hadde spurt for en måned siden, hadde jeg hatt flere.

Nå har jeg dessverre ingen, og de som sto utenfor her, har folka som henter papir til gjenvinning tatt med seg :p

Hva skal du? Flytte herfra? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt sent ute der, ooh, kult, kanskje man ser andre forummedlemmer her enn den lugubre nordlendingen i klassen over meg og kompisen min i klassen under meg da.

Eller vent, jeg har jo kjøpt snuff til et eller annet forummedlem her i Steinkjer ^^

Skrevet

Woho, jeg kom meg opp :p

Okei, jobbintervju om 1 time og 20 minutter. Vi har ingenting og spise hjemme. Herlig :/

Jeg lukter lasagne på rimi. Men først må jeg finne buksa mi. Jeg la den i vaskemaskinen i går, og spurte om muttern kunne legge den i trommelen når den var ferdig. Jeg kommer opp i dag, og ser at alle klærne minus buksa mi er i trommelen.

Hverdagslige mysterier :o

Og ja, btw, SATAN så trøtt jeg er.

Skrevet
spurte om muttern kunne legge den i trommelen når den var ferdig. Jeg kommer opp i dag, og ser at alle klærne minus buksa mi er i trommelen.

Det du vil ha gjort, er det best å gjøre selv:)

Selvgjort er velgjort er det et utrykk som heter :p

Skrevet
spurte om muttern kunne legge den i trommelen når den var ferdig. Jeg kommer opp i dag, og ser at alle klærne minus buksa mi er i trommelen.

PISS!!.. jeg bor med mamma og pappa.

dem er best i det jeg vil gjøre:P

Skrevet

PISS!!.. jeg bor med mamma og pappa.

dem er best i det jeg vil gjøre:P

PISS @ j00 2:P

Skal du ha noe fort gjort, gjør du det selv. Din slask.:)

Du gjør ikke annet enn å sitte på ræva du^^ :love:

Mens jeg må slite ræva av meg. Men så fort du kommer tilbake hit, skal jeg ut å slappe av med en nikotinpinne:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...