Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Et lovbrudd er en forbrytelse, og defenisjonen på en forbrytelse er "straffbar handling". Basta bom.

Endret av Bramle
Skrevet (endret)

Imbakekekke: ja den er überimba rofl!

Jeg skalla ned en kar som spurte om han kunne låne meg penger til en øl på e uteplass. Han fikk visst komplisert kraniebrudd eller noe. Å så er han lam i hele venstre del av kroppen. Jeg ble ikke tatt, har jeg da gjort noe straffbart?

Endret av Ferchie
Skrevet
Du mener altså at det ikke er ulovlig å ta livet av folk så lenge du ikke blir tatt og dømt? :no:

En forbrytelse er en straffbar handling, hvis man ikke er blitt tatt og dømt for det så kan man ikke straffes. Det vil si at en handling man ikke er blitt tatt for ikke kan regnes som en forbrytelse.

Skrevet (endret)
En forbrytelse er en straffbar handling, hvis man ikke er blitt tatt og dømt for det så kan man ikke straffes. Det vil si at en handling man ikke er blitt tatt for ikke kan regnes som en forbrytelse.

:wee:

Tenk at jeg faktisk bet på!

Endret av Bramle
Skrevet
Jeg skalla ned en kar som spurte om han kunne låne meg penger til en øl på e uteplass. Han fikk visst komplisert kraniebrudd eller noe. Å så er han lam i hele venstre del av kroppen. Jeg ble ikke tatt, har jeg da gjort noe straffbart?

Jeg snøyt til meg en kebab verdt 20 kroner mer enn hva jeg betalte, ble aldri tatt. Er det da lovlig? Ja.

Føler meg snytt, var ikke så überdigg å vaske seg med Herbal Essence som reklamen mener det er.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...