Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHA.. først ser du prikken flyr bortover veien med katten løpanes bak! så etter få sekunder ser du 3 eller 4 fjortissunger løper for hardet livet etter der igjen! HAHAHAHA

Skrevet (endret)
HAHAHAHA.. først ser du prikken flyr bortover veien med katten løpanes bak! så etter få sekunder ser du 3 eller 4 fjortissunger løper for hardet livet etter der igjen! HAHAHAHA

"ha ha" :roll:

Endret av PepsiCo
Skrevet

Meget god. Litt treg innledningsvis, men når den først setter i gang er det vanskelig å legge den fra seg. Skaff deg også bok 2 og 3 i samme triologien. "Jenta som lekte med ilden" og "Luftslottet som sprengtes"

Skrevet

NÅ blir jeg frustrert! jeg har aldri hatt gode karakterer på skolen, men når jeg først får ei prøve om noe jeg interesse for klarer jeg ikke og prestere. vi skulle "vurdere" oss selv ved å rette svare våre når læreren leste opp svarene. jeg kom til selv at jeg hadde klart og få 79 poeng ved å være litt kritisk til mine egne svar. snakka med læreren etterpå fant ut at jeg hadde klart og få 42 poeng altså 3.2 i karakter. han jeg sitter ved siden av fikk 71 og fikk 4,4 vi hadde ca samme svar... faen å kjipt!

Skrevet
Sult av Hamsun.

Den er litt kort, så han må nok lese Pan også. Og Markens grøde, selv om den var dørgende kjedelig. Det er jo fint å kunne heve seg over alle som ikke har lest den.

Skrevet
Noen som har nen bra bøker å anbefale?

Filosofiske, horror, thriller, historie..............det meste så lenge det er bra=)

Sult av Hamsun.

Forbrytelse og straff, Dostojevskij.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...