Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
Skrevet

Da tror jeg IT-folka blir sure:P

Skrevet

Prøver å få meg biletter jeg og, selv om jeg ikke har planlagt noe.

I kjipeste fall kan man alltids selge, regner med at det blir stort marked for det :tease:

Gjest Slettet+312
Skrevet

Er det vi tenker også, for det er i skoleuka, så mulig jeg ikke kan dra uansett, men er ikke noe stress å få solgt billettene.

Skrevet

Har hatt et sterkt ønske om AC/DC-konsert lenge jeg. Har vurdert å reise langt for å se dem, men når de kommer til Norge satser jeg på å få sett dem her. Hvis ikke skal de visst spille i Budapest etter hvert, der er ikke billettene lagt ut enda.

Gjest Slettet+312
Skrevet (endret)

Kødder med hva?

Zlatzman: skal de ikek til stockholm også? det er jo ikke sååå langt:P

Endret av Slettet+312
Skrevet

Det går rykter om at dem har en sjangse på wacken faktisk. (wacken har 20års jub) Det må skje noe stort!:D

håper dem kommer isteden for metallica eller noe skvip som det:O mindre fjortisser!:D

Skrevet
Fa'n så trett.

Klikka vinke på ballonger og telys i sted.

Skikkelig høstvær også, så frister ikke så mye å verken gå på butikken eller dra på skolen.

KOM DEG OPP! du kommer ikke til å angre på det etterpå!:D

Skrevet
Fa'n så trett.

Klikka vinke på ballonger og telys i sted.

Skikkelig høstvær også, så frister ikke så mye å verken gå på butikken eller dra på skolen.

Jeg tror du har manglende livsglede, smurf

Skrevet
Det går rykter om at dem har en sjangse på wacken faktisk. (wacken har 20års jub) Det må skje noe stort!:D

håper dem kommer isteden for metallica eller noe skvip som det:O mindre fjortisser!:D

Er håp for Roskilde eller no' også. Skal kjøre konserter på våren og festivaler på sommeren.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...