Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du skriver at SC2 bare er "oppdatert grafikk og kanskje EN ny item", for så å be meg være "litt mer konstruktiv"? Ubetalelig.

Så si noe som avkrefter det da? Så hvorfor er StarCraft 2 så mye annerledes enn StarCraft 1? Utdyp er du snill.

Hvis du tror at ved å være uenig og være spydig i samme slengen gjør deg smart eller får deg til å virke smart, så tar du feil. Tvert imot.

Skrevet (endret)
Så si noe som avkrefter det da? Så hvorfor er StarCraft 2 så mye annerledes enn StarCraft 1? Utdyp er du snill.

Campaign-delen har fått en helt ny og mye friere struktur, som lar spilleren selv bestemme hvilke oppdrag en vil gjøre, eller bare reise fra planet til planet for å utforske og erobre. I tillegg har spillet mange (valgfrie) "sub-plot" som skjeler bort fra hovedhistorien og gir spillet mye mer dydbe, historiemessig, noe som gjør spillet mer innbydende for de som liker singel-player-delen godt. Ellers vil det bli introdusert nye units (og gamle med nye evner), bygninger og terrenger, noe du ville visst om du hadde fulgt med på BlizzCon.

I tillegg har online-funksjonen blitt forbedret med et "ladder"-system.

Endret av Bramle
Skrevet

Campaign-delen har fått en helt ny og mye friere struktur, som lar spilleren selv bestemme hvilke oppdrag en vil gjøre, eller bare reise fra planet til planet for å utforske og erobre. I tillegg har spillet mange (valgfrie) "sub-plot" som skjeler bort fra hovedhistorien og gir spillet mye mer dydbe, historiemessig, noe som gjør spillet mer innbydende for de som liker singel-player-delen godt. Ellers vil det bli introdusert lassevis med nye units, bygninger og terrenger, noe du ville visst om du hadde fulgt med på BlizzCon.

I tillegg har online-funksjonen blitt forbedret med et "ladder"-system.

Det var mye bedre ^^

Skrevet (endret)
Hva het du før Leftfield?

Ingenting.

I jøsse navn. Registrert siden 2003 og jeg har ingen kjennskap til brukernavnet overhodet. :hmm:

Edit: Jeg som trodde jeg hadde sånn passe oversikt.

Endret av fargoth
Skrevet
Alvorlig? Bruker-ID-en din står jo klart og tydelig i lenken. Rart.

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...es&id=26927

*inn med teskje* Spørsmålet var rettet mot min "bruker-id", men svaret kom fra "Bramle". Strengt tatt, så burde jeg vel svare spørsmålet mitt for meg selv? :)

Men nei, fargorth. Jeg er ikke så veldig aktiv og har hatt en mangeårig pause fra SO som sådan (jeg tror jeg husker hvorfor).

Skrevet
Hva het du før Leftfield?

Ingenting.

I jøsse navn. Registrert siden 2003 og jeg har ingen kjennskap til brukernavnet overhodet. :hmm:

Edit: Jeg som trodde jeg hadde sånn passe oversikt.

Venstrefelt var godt synlig i SO4 (?) så vidt jeg husker.

Alvorlig? Bruker-ID-en din står jo klart og tydelig i lenken. Rart.

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...es&id=26927

Den der funker bare på navnebytter som ble foretatt nylig. Har selv skiftet brukernavn en gang ...

Skrevet
Venstrefelt var godt synlig i SO4 (?) så vidt jeg husker.

Joa, men så ble SO4 etterhvert fylt av kverulerende/provoserende drittunger/troll etc, så jeg valgte å la dem boltre seg i møkka si :) Det er kanskje en grunn til at det ble en god pause mellom SO4 og opprettelse av Den nye Forumkafèen.

Skrevet (endret)
Joa, men så ble SO4 etterhvert fylt av kverulerende/provoserende drittunger/troll etc, så jeg valgte å la dem boltre seg i møkka si :) Det er kanskje en grunn til at det ble en god pause mellom SO4 og opprettelse av Den nye Forumkafèen.

Jeg tror hovedgrunnen til at det gikk lang tid mellom SO4 og DNFK var SO5 og SO6 :p

Endret av Zlatzman
Skrevet

Jeg tror hovedgrunnen til at det gikk lang tid mellom SO4 og DNFK var SO5 og SO6 :p

heh var det 5 og 6? Dæven :p De drev og snakka om at det skulle kanskje aldri være SO mer etc. Men jaja. Det er en god stund siden, ser ut som.

Skrevet

Mhm. 2,5 år siden SO4 ble stengt nå, 3,5 år siden den ble startet. Mange derfra som har tatt til vettet og funnet seg noe annet enn diskusjon.no å ta seg til gitt.

Skrevet
Mhm. 2,5 år siden SO4 ble stengt nå, 3,5 år siden den ble startet. Mange derfra som har tatt til vettet og funnet seg noe annet enn diskusjon.no å ta seg til gitt.

vel, jeg tror de kanskje stakk til andre deler av forumet enn "SO" :) Det betyr ikke nødvendigvis at de stakk fra diskusjon.no generelt, så jeg tenker at du ser nok de igjen ett sted, hehe (tror jeg da).

Skrevet

Det er nesten kjedelig å sitte her så lenge som i x antall år.

Glad jeg har annet å gjøre. :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...