Datasmurf Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Fant aldri noe fest jeg, ikke at jeg hadde råd til det heller. Svei 11k på TV tidligere i dag så Kvelden gikk med til mat, The Punisher, date, Singel i LA og nå sitter jeg er og hører på Focus. Kos ^^
xersess Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 xersess: nei, sier du det altså? Jepp, eg konkluderer med det, desverre utan kjeldeliste (faen eg er saklig).
xersess Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Der blei skriften grøn og raud. Det betyr sengetid, så Gnatt.
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Og her har vi det bare flott? ^^ Akkurat spilt Company of Heroes med en kompis.
NgZ Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Flott, ja. Ingen ting er som konstruktiv tlbakemelding Nå tror jeg jeg skal lage meg litt nattmat og legge meg. *gjespe*
Kallileo Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg skal opp 9 i morra og jeg får faan ikke sove faan.. Jeg sliter....
Bramle Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Her høyrast det på Air. Det er herleg nattmusikk. Air er herlig! Døgnet rundt. Har du hørt mix-albumet deres, Late Night Tales: Air? Det er rimelig genialt, og ypperlig "natt-musikk". Endret 5. oktober 2008 av Bramle
Underpants Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Her høyrast det på Air. Det er herleg nattmusikk. Air er herlig! Døgnet rundt. Har du hørt mix-albumet deres, Late Night Tales: Air? Det er rimelig genialt, og ypperlig "natt-musikk". Høyrde nett på det. Sitter og patcher Company of Heroes: Opposing Fronts, men det kjem til å ta heile natta før eg får spela det. :/ Endret 5. oktober 2008 av Underpants
Bramle Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) (Brukt i Lost in Translation.) (Første lydstykket i hele Veronica Mars. Hvor kult er ikke det?)http://www.youtube.com/watch?v=jHtJCXurVxs Endret 5. oktober 2008 av Bramle
Bramle Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg erklærer herved døgnrytmen min for "teit".
Bytex Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg erklærer herved døgnrytmen min for "mission accomplished", fordi jeg jobber nattskift til uka.
Underpants Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Eg erklærer hermed kroppen min for nydusja og døgnrytmen min for original.
Anbefalte innlegg