L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 kan du stikkje ein anna plass å vere spydeg?Slutt med personangrepene... Eller stikk et annet sted og vær... DEG!
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 l4r5: takk fior medlidenheiten men eg har det heilt fint, og kjem til å fådet endå finare i himmelen ja sei det til melisma det var ho som byrja å vere frekk med meg
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 l4r5: takk fior medlidenheiten men eg har det heilt fint, og kjem til å fådet endå finare i himmelen Er det ikke for jævelig når man må ha en gullerot for å oppføre seg ordentlig? Religion er det ultimate bevis på at vi mennesker er selvfikserte og egosentriske.
Shikaru Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 jeg vil ha ei jente å holde rundt sånt er kos.
Melisma Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 kan du stikkje ein anna plass å vere spydeg?det er frivelleg ja, hadde eg villt hadde eg hatt hundre jenter (og gutar) som diggar meg, men eg er god kristen og slikt høyrer kun heime i ektskap og for å lage avkom åja, du er hjernevaska ja.. der kom svaret jeg venta på. Enten så bare kødder du med oss ellers så må du være den som har minst erfaring av de jeg har møtt på.
KKake Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Haha, jeg som trodde dette kom til å bli en kjedelig lørdagskveld, men det var inntil Schnell dukket opp (eller, det er jo fortsatt en kjedelig lørdagskveld, men Shcnell lager i det minste litt liv her).
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Note to my self: IKKE spil wow i beruset tilstand.. aldri spilt så dårlig i hele mitt liv:P 3 siste damge av dps'ene i kara:P yess da.. stolt av meg selv.. tor det blir forum fra nå av i kveld.. skjer a følkens?
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 melsima eg har meir erfarging enn noken andre. men eg gidd ikkkje snakke om det no, det er ingen som trur meg uasnett
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Note to my self: IKKE spil wow i beruset tilstand.. aldri spilt så dårlig i hele mitt liv:P 3 siste damge av dps'ene i kara:P yess da.. stolt av meg selv.. tor det blir forum fra nå av i kveld.. skjer a følkens? Samme gjelder forresten alle bilspill. Man kan heller ikke spille dem etter å ha tatt sovemdisin.
Shikaru Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 er ikke det litt dobbeltmoral om du har veldig mye erfaring, og samtidig mener det er galt å gjøre det før ekteskap og whatnot? eller har jeg bomma litt på hva vi faktisk snakker om?
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Note to my self: IKKE spil wow i beruset tilstand.. aldri spilt så dårlig i hele mitt liv:P 3 siste damge av dps'ene i kara:P yess da.. stolt av meg selv.. tor det blir forum fra nå av i kveld.. skjer a følkens? Samme gjelder forresten alle bilspill. Man kan heller ikke spille dem etter å ha tatt sovemdisin. må prøvast ein gong..
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 for esten kva meina du med at EG er hjernevaska?? den einaste som forsøker å vaske hjernen her er DU . du er den som må vaske hjernen din, viss det er noke å vaske det flytar vel berre rundt i tomrommet viss du absolutt må vete det, så ar eg faktisk personleg møtt Gud
Petter Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Samme gjelder poker. har prøvd endte opp blakk
chokke Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Note to my self: IKKE spil wow i beruset tilstand.. aldri spilt så dårlig i hele mitt liv:P 3 siste damge av dps'ene i kara:P yess da.. stolt av meg selv.. tor det blir forum fra nå av i kveld.. skjer a følkens? Det gjør det kun mye mer interessant, spesielt om du gjør noe med flere. melsima eg har meir erfarging enn noken andre. men eg gidd ikkkje snakke om det no, det er ingen som trur meg uasnett Slutt og ignorer meg din traktorku!
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 for esten kva meina du med at EG er hjernevaska?? den einaste som forsøker å vaske hjernen her er DU . du er den som må vaske hjernen din, viss det er noke å vaske det flytar vel berre rundt i tomrommet viss du absolutt må vete det, så ar eg faktisk personleg møtt Gud Hvilke medisiner går du på?
Schnell Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 er ikke det litt dobbeltmoral om du har veldig mye erfaring, og samtidig mener det er galt å gjøre det før ekteskap og whatnot? eller har jeg bomma litt på hva vi faktisk snakker om? eg snakkar ikkje om intim kjærleik nei, eg snakakr om livserfaring. eg vil tru at eg, som faktisk har møtt Gud, har litt meir erfaring enn for eksempel melisma som bør vaske hjernen sin som ho/han seier for esten kva meina du med at EG er hjernevaska?? den einaste som forsøker å vaske hjernen her er DU . du er den som må vaske hjernen din, viss det er noke å vaske det flytar vel berre rundt i tomrommet viss du absolutt må vete det, så ar eg faktisk personleg møtt Gud Hvilke medisiner går du på? eg hr slutta å ta den såkalte medisinen eg skal ta, den øydeleggar sjela mi følar eg
Melisma Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 for esten kva meina du med at EG er hjernevaska?? den einaste som forsøker å vaske hjernen her er DU . du er den som må vaske hjernen din, viss det er noke å vaske det flytar vel berre rundt i tomrommet viss du absolutt må vete det, så ar eg faktisk personleg møtt Gud Hallo.. slutt og drit deg ut dah Nå begynner du bare å bli plagsom.. Greit nok om du mener at du har møtt Gud personlig, det får være opp til deg selv og bedømme, men å komme med idiotiske uttalelser som du gjør her er bare latterlig..
L4r5 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) eg hr slutta å ta den såkalte medisinen eg skal ta, den øydeleggar sjela mi følar eg Slik jeg ser det er videre kommentar unødvendig og overflødig. Endret 4. oktober 2008 av L4r5
Shikaru Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 (endret) du går for langt med historiene dine Schnell hvor lenge skal du holde på? Edit: Endret 4. oktober 2008 av Shikaru
Anbefalte innlegg