Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 jeg liker bare å håndtere de, så ikke noen komentarer takk. Skulle akkurat til å spørre deg om du var gutt eller jente. Og, jeg bryr meg lite om det g-punktet akkurat nå. Skal ta det opp til vurdering når jeg fyller 50. Går utifra du er gutt
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 For det er ikke masse riller osv. på den der. Den er litt dyr da... For ordens skyld så er det ikke snakk om å bruke på meg, men på noen andre... Noen som har noen anbefalninger? Ikke FOR dyrt, men som likevel gjør jobben bra?
Ballus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 I phail again. Dildo er ikke et untakk for min regel, men et forsøk på å få frem rett svar. Vil jeg egentlig vite det?
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 (endret) å ja har en sånn en http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9770128 du kan kose deg med Myk plast er no-go. Umulig å holde ordentlig reint. Joda, det tar bare tid Tenker på en i massiv glass Nei, for bakteriene lukker seg inn i det porøse materialet, og er dermed umulig å få bort Og en del inneholder dessuten ftalat, som er forbundet med livmorhalskreft og barnløshet. Dessuten er det forbudt å ha i barneleker fordi barna putter lekene i munnen. Og er det ikke slik at det man putter i munnen, kan man også putte i tissen/rumpa(til en viss grad, of c)? Takk, og den blir dumpet. hmm...kan det være en forbindelse mellom urinveisinfeksjon på damer og det stoffet der? hmmm, tenkte den var grei siden den hadde blitt kåret osv. og alt det pisset der:( Endret 20. september 2008 av Fluesopp
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Det fungerer fett. Sist gang jeg drakk irsk whisky var det no skikkelig piss riktignok. Du drikker JD. Du har ikke rett til å snakke om kvalitet! Hva drakk du sist btw?
henbruas Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hadde det innlegget ditt mening, Tee_C?
Ballus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Nei, for bakteriene lukker seg inn i det porøse materialet, og er dermed umulig å få bort Og en del inneholder dessuten ftalat, som er forbundet med livmorhalskreft og barnløshet. Dessuten er det forbudt å ha i barneleker fordi barna putter lekene i munnen. Og er det ikke slik at det man putter i munnen, kan man også putte i tissen/rumpa(til en viss grad, of c)? Så du sier barn putter dildoer i munnen? Går utifra du er gutt Du kan jo gjette?
Shikaru Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 og her diskuteres det .... ting som vanlig ja
Ballus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hadde det innlegget ditt mening, Tee_C? Nei, egentlig ikke. jeg var bare tom for ideer. Jeg tipper at du skulle leke jackass en dag og stappet en lekebil inn!
henbruas Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg tipper at du skulle leke jackass en dag og stappet en lekebil inn! Nei, har du ikke lest at du 'shall not try this at home'?
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 og her diskuteres det .... ting som vanlig ja Sex og alkohol er de viktigste tingene som diskuteres her! Det burde du vite!
Deadringer Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Det fungerer fett. Sist gang jeg drakk irsk whisky var det no skikkelig piss riktignok. Du drikker JD. Du har ikke rett til å snakke om kvalitet! Hva drakk du sist btw? Hei! *smekk på pung* Hva jeg drakk når? Hwfotballen var JD, men den siste spriten jeg drakk var icemans 12år gamle scotch.
Cortinarius rubellus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Basskuk: Denne som jeg linket til kan du kokvaske mener jeg å huske, men det hjelper vel ikke? Ikke faen om jeg putter noe oppi dama mi som kan føre til sånt dritt!!!!!!
Ballus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Nei, har du ikke lest at du 'shall not try this at home'? Hadde det ikke vært for min fobi mot å stikke ting opp i analen, hadde jeg nok gjort det. Damn, I screwed up.. Also: You screwed up what?
henbruas Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Sex og alkohol er de viktigste tingene som diskuteres her! Det burde du vite! x2 again Fine tråden.
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hei! *smekk på pung* Hva jeg drakk når? Hwfotballen var JD, men den siste spriten jeg drakk var icemans 12år gamle scotch. Iceman virker som han har peil så den er sikekrt grei... Men eneste er at han har sansen for highland da... Jeg er mer en Islay-mann.
Shikaru Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 og her diskuteres det .... ting som vanlig ja Sex og alkohol er de viktigste tingene som diskuteres her! Det burde du vite! Ja nei beklager så meget, Lars Har ikke vært her så mye den siste måneden så det tar vel litt tid å hente seg inn igjen
Niqābninja Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Takk, og den blir dumpet.hmm...kan det være en forbindelse mellom urinveisinfeksjon på damer og det stoffet der? hmmm, tenkte den var grei siden den hadde blitt kåret osv. og alt det pisset der:( Det kan nok være en veldig klar sammenheng, ja. Ikke lenge siden jeg ble oppmerksom på problemet sjøl, og det er dessuten veldig lite informasjon om det rundt på de norske (nett)sjappene for sexleketøy. Så du sier barn putter dildoer i munnen? Nei, jeg sier at barn putter barneleker i munnen, og derfor ble det forbudt med ftalat i barneleker
henbruas Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 (endret) Fine tråden. Wow, hva ville ikke de bondeknølene dine tenkt om meg, Tee_C. Endret 20. september 2008 av Pusur1993
Anbefalte innlegg