Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Miljøvernforbundet tenker slik at hvis du vil ha informasjon, så finner du det selv på www.nmf.no

Jeg melder meg inn.

Takk gud for at det finnes slike også.

Skrevet (endret)
Eek. Noen som kommer hit og ser Wall-E med meg?

Hva får jeg for det?

De har sikkert blitt narkomane og psykopater hele gjengen pga. de røykte 20 pack på skolen :!:

Sett "himmel & helvete" nå eller?

Endret av L4r5
Skrevet
De har sikkert blitt narkomane og psykopater hele gjengen pga. de røykte 20 pack på skolen :!:

Du skulle ha sitt dem du. Det er snakk om 8-9 klasse.

Jeg lover, du vil forstå hva jeg mener.

Skrevet
Miljøvernforbundet tenker slik at hvis du vil ha informasjon, så finner du det selv på www.nmf.no

Jeg melder meg inn.

Takk gud for at det finnes slike også.

Registrer deg og send en mail til meg om du vil være med i nmf-ungdom som er i oppstartsfasen.

Skrevet
Strømmen....bor.....jeg

Altså... slapp av... Hadde jeg vært i nærheten så hadde jeg kommet og så kunne du fått pikk. Slapp HELT av...

Skrevet (endret)

ikke den heller.................jeg er så hetrofil som faen meg det er mulig.

Utenom hvis det er noe spess madammen tenner på så holder jegm eg unna gutter ja....................

MEN hadde jeg fått tak i deg nå så skulle rompa di fått igjennomgått ja..SÅ DET HOLDER OGSÅ.

Endret av Fluesopp
Skrevet
Jeg måtte jo nesten snakke med noen, så jeg bare satt meg ned med en gjeng bestående av de jentene jeg hadde litt til felles med (De skoleflinke).

Jeg vet ikke om jeg hadde turd å gjøre det en gang. Det er vel to jenter jeg kan snakke relativt fritt med, men det er fordi jeg har kjent dem i ti år, og ikke bare tre, som med de fleste andre. Og i tillegg er det fordi jeg har hatt noe til felles med dem i ti år, de andre jeg har kjent så lenge snakker jeg heller ikke med ...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...