Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Til mitt forsvar så er jeg sjømann. Dette med fyll kan jeg.
Fordelen er at når gulvet begynner å svinge opp og ned så setter du bare sjøbein og drekker videre tenker jeg.
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Til mitt forsvar så er jeg sjømann. Dette med fyll kan jeg.
Fordelen er at når gulvet begynner å svinge opp og ned så setter du bare sjøbein og drekker videre tenker jeg.

Vel... Da har man drukket for mye. :wee:

HannaMagnussen: Sjø på 25 meter+ i Nordsjøen drikker man ikke vekk. :fun:

Endret av Hylo
Skrevet

Kall meg Hanna :p

Så har da vitterlig jeg aldri vært i Nordsjøen heller. Ikke så full at gulvet svinger heller, for den sakens skyld. Lille puttebåten og noen rolige med venner holder for meg. (Hvem sa kjedelig?!)

Skrevet
Kall meg Hanna :p

Så har da vitterlig jeg aldri vært i Nordsjøen heller. Ikke så full at gulvet svinger heller, for den sakens skyld. Lille puttebåten og noen rolige med venner holder for meg. (Hvem sa kjedelig?!)

Den er grei, Hanna.

Småbåter blir for smått. :no:

Men for all del. Det er kos det og.

Skrevet

Noen her som husker mitt utsagn om at jeg kom til å ende opp med og sløye fisk? Profetien er sann! Det ringte en fyr i dag fra et eller annet sildemottak og ville ha meg på intervju på mandag.

Penger er penger, men, sild?

Skrevet

Det er faen meg gode penger da. Vi snakker en 10-15k, utbetalt, hver 14 dag. Men faen. Og det værste er at siden jeg går på dagpenger, så er jeg rimelig sikker på at jeg er pliktig til og ta jobben om de vil ha meg.

Med engang jeg har det fagbrevet i handa, så skal faen meg samtlige ikt-bedrifter i kristiansand få en telefon.

Sortland kan kysse meg bak ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...