hylo Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Yeah.Jeg har et kjedelig liv på utsida av samfunnet. Har følt meg utstøtt siden jeg slutta allmenn etter et år. Gidd å edit G-tard Pffft. Man er kun utstøtt om man gjør seg til det.
Skarstard Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) Gidd å edit G-tard Bah. Det ble morsommere slik. Jeg ser ofte ikke slikt før i etterkant. Det er problemet med virkeligheten. Endret 19. september 2008 av Skarstard
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Utfryst da, om det er et bedre ord. Vel, kanskje jeg gjorde meg til det. Jeg hadde ikke interesse av å være med folk jeg føler brukte meg for det jeg hadde. Det være seg en kåk å feste i, kunnskap på skolen, musikk og film, sprit eller tilgang til sprøyter, engangshansker og slike "papp-beger" man gjør i fra seg i hos legen og på sykehus.
hylo Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Utfryst da, om det er et bedre ord.Vel, kanskje jeg gjorde meg til det. Jeg hadde ikke interesse av å være med folk jeg føler brukte meg for det jeg hadde. Det være seg en kåk å feste i, kunnskap på skolen, musikk og film, sprit eller tilgang til sprøyter, engangshansker og slike "papp-beger" man gjør i fra seg i hos legen og på sykehus. Pfft. Selvom noen enkelt-individer tror de er høyere "satt" enn en annen, viser det bare en total mangel på innsikt og forståelse på samfunnet idag, samt hvor lavt de egentlig er "satt". "Den som ser seg selv som normal, er i virkeligheten en kødd som ikke kjenner seg selv." - 60 år gammel vannfast matros.
hylo Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Gjøre fra seg i et pappbeger? Pisseprøve-beger. De er awesome.
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Nei altså, ikke sånn, men sånn "skål"-sak
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Skummelt å se Juliess i grønn kappe. :S
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Skummelt å se Juliess i grønn kappe. :S Hvorfor det? Det finnes verre folk å passe seg for
Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Gjøre fra seg i et pappbeger? Pisseprøve-beger. De er awesome. Åh. Nå tenkte jeg bæsj med en gang jeg leste "gjøre fra seg" da Er det noe man liksom skal ha oppi pølsevann? Mens det koker? Eller duger bare vanlig vann? Jeg syns å huske at pappa hadde oppi no greier O.o
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Åh. Nå tenkte jeg bæsj med en gang jeg leste "gjøre fra seg" da Er det noe man liksom skal ha oppi pølsevann? Mens det koker? Eller duger bare vanlig vann? Jeg syns å huske at pappa hadde oppi no greier O.o MAnge bruker buljong oppi. Men det funker å bare bruke vann. Selv så liker jeg å bruke litt buljong.
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Mamma sameier et legekontor med noen andre folk. Jeg har tatt sprøyter, nåler, engangshansker og slikt i årevis =P Er det noe man liksom skal ha oppi pølsevann? Mens det koker? Eller duger bare vanlig vann? Jeg syns å huske at pappa hadde oppi no greier O.o Bytt ut halvparten av vannet med pils
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Phun? Folk (de jeg trodde var venna mine) spurte meg om jeg kunne skaffe det til dem og dum som jeg var, gjorde jeg det.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Datasmurf, du har snart 3456 innlegg!
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Datasmurf, du har snart 3456 innlegg! That OWNS! *fortsatt glad i tallrekker*
marlboro! Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Phun? Folk (de jeg trodde var venna mine) spurte meg om jeg kunne skaffe det til dem og dum som jeg var, gjorde jeg det. Åssen fant du ut at de ikke er venna dine da?
Anbefalte innlegg