Ballus Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Det går da ann å være glad i mindre folk også, sånn ikke-pedofilt sett.
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Tee_C har skjønt det. Jeg er glad i slekta mi, bare ikke på den måten. Og om jeg kødder litt med at en kjærlig klem fra tremenningen min er det nærmeste jeg kommer fysisk kontakt, så ikke tolk det til et sykt sted og gjør meg sykere enn jeg er. Mistolk meg ei med vilje, jeg ber dere.
b-real Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Folket her tenker bare på hull så...jah...
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Hmm ... Nå er det nesten høstvær ute, og jeg har spist lapskaus etterfulgt av herlig trollkrem. Likevel ligger jeg her og dør av varme på det gamle rommet mitt og hører på Kinks, Lovin' Spoonful og Eddie Cochrans sommersanger, leser gamle Donaldblad og slacker som om det bare skulle være dårlig vær midtsommers. Jeg klarer ikke å få høstfeeling i det hele tatt.
Niqābninja Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Det er tross alt bare midten av September, du har god tid
chokke Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Akkurat nå tenker jeg igjen på komplekse tall. Tredjerøtter av et, for å si det mer nøyaktig. Obligatorisk innlevering, usikker på om argumentene mine er gode nok . Knut Erik: Er 2 den eneste tredjerota mulig av 8? Helst si ja .
b-real Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Det er tross alt bare midten av September, du har god tid Hvordan går det med jobb og slikt? Forsatt bare helt tørke?
Ballus Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Knut Erik: Er 2 den eneste tredjerota mulig av 8? Helst si ja . Hvilket mattenivå er det snakk om? (Hvor på utdanningsstigen) Det er tross alt bare midten av September, du har god tid Gratz med navnebytte!
Snorre Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Blaaaaaaaaaaaaaah. Jeg vil også ha tid til å kose meg i DNFK hele dagen. Men neida. Har obligatorisk innlevering i innføring i samfunnsvitenskap. Riktignok bare utkast som skal leveres innen idag (klokken 23:59:59), men alikevel. Hater samfunnsvitenskap. Informasjonsvitenskap er derimot det beste faget noensinne.
chokke Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 (endret) Hvilket mattenivå er det snakk om? (Hvor på utdanningsstigen) Universitetet, og ja, det var det. Var ikke noe artige kombinasjoner der ute . Meeen, trenger nøyaktig verdi for cosinus og sinus av pi*2/3.. Ooooog pi*4/3 Endret 14. september 2008 av chokke
Bytex Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 I disse Michael Jackson-tider er det jo regna som pedo å gi små barn en god klem. Sykt.
b-real Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Blaaaaaaaaaaaaaah. Jeg vil også ha tid til å kose meg i DNFK hele dagen. Men neida. Har obligatorisk innlevering i innføring i samfunnsvitenskap. Riktignok bare utkast som skal leveres innen idag (klokken 23:59:59), men alikevel. Hater samfunnsvitenskap. Informasjonsvitenskap er derimot det beste faget noensinne. Samfunnsvitenskap er da ikke så fryktelig ille da. Ikke at jeg har gått faget men jeg kan tenke meg at det kunne være spennende faktisk.
Snorre Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 (endret) I disse Michael Jackson-tider er det jo regna som pedo å gi små barn en god klem. Sykt. Å jobbe på barneskole i disse Michael Jackson-tider er svarte meg noe av det skumleste som går an. ^^ Tro meg, jeg har prøvd. XP @ B-real: Joa, deler av faget er litt spennende. Skal innrømme det. Men det hjelper ikke på at boken er utrolig lamt skrevet (i mine øyne) og at foreleseren insisterer på å holde forelesningene på nynorsk. For all del, synes nynorsk er en kjempefin målform jeg. Men det krever litt ekstra konsentrasjon å sitte å "oversette" begreper til bokmål. Endret 14. september 2008 av Snorre
Bytex Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Går ikke an a KOSE seg i DNFK. Der er man fordi man kjeder seg skakk.
K.. Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Knut Erik: Er 2 den eneste tredjerota mulig av 8? Helst si ja .Jaaa, det skulle stemme.
Snorre Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 (endret) Går ikke an a KOSE seg i DNFK. Der er man fordi man kjeder seg skakk. Hva er det du sier? Har jeg besøkt forumkafeen på feil grunnlag? *Sjokket* Har forøvrig satt meg et mål. Om jeg blir helt ferdig med oppgaven idag, skal jeg forhåndsbestille et spill i presang til meg selv. Endret 14. september 2008 av Snorre
:---{D Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Noen som har noen linker til underholdene sider? Er stuck på jobben til 23.00 og det skjer ingenting her.
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Det er tross alt bare midten av September, du har god tid Det er klart, men alle stresser med at det er høst og føler automatisk at det er kaldt og surt, selv om det er 14 grader ute. Mamma kom og lurte på om jeg ikke ville ha med meg frakk og skjerf hjem til Steinkjer, nå som det er så kaldt og sånn. Jeg går rundt i shorts og t-skjorte og har kjørt meg en tur i det uten å merke noe særlig kulde. Merkelige mennesker.
chokke Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Jaaa, det skulle stemme. Slowpoke. Shit, hate på oppgavene. Er lett på papiret, men i praksis. Vanskelig! Usikker på umenneskelige svar, så hvorfor?!
Anbefalte innlegg