Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tee_C har skjønt det.

Jeg er glad i slekta mi, bare ikke på den måten.

Og om jeg kødder litt med at en kjærlig klem fra tremenningen min er det nærmeste jeg kommer fysisk kontakt, så ikke tolk det til et sykt sted og gjør meg sykere enn jeg er.

Mistolk meg ei med vilje, jeg ber dere.

Skrevet

Hmm ... Nå er det nesten høstvær ute, og jeg har spist lapskaus etterfulgt av herlig trollkrem.

Likevel ligger jeg her og dør av varme på det gamle rommet mitt og hører på Kinks, Lovin' Spoonful og Eddie Cochrans sommersanger, leser gamle Donaldblad og slacker som om det bare skulle være dårlig vær midtsommers.

Jeg klarer ikke å få høstfeeling i det hele tatt.

Skrevet

Akkurat nå tenker jeg igjen på komplekse tall. Tredjerøtter av et, for å si det mer nøyaktig.

Obligatorisk innlevering, usikker på om argumentene mine er gode nok :( .

Knut Erik: Er 2 den eneste tredjerota mulig av 8? Helst si ja ;) .

Skrevet
Knut Erik: Er 2 den eneste tredjerota mulig av 8? Helst si ja ;) .

Hvilket mattenivå er det snakk om? (Hvor på utdanningsstigen)

Det er tross alt bare midten av September, du har god tid ;)

Gratz med navnebytte!

Skrevet

Blaaaaaaaaaaaaaah. Jeg vil også ha tid til å kose meg i DNFK hele dagen. Men neida. Har obligatorisk innlevering i innføring i samfunnsvitenskap. Riktignok bare utkast som skal leveres innen idag (klokken 23:59:59), men alikevel. Hater samfunnsvitenskap. Informasjonsvitenskap er derimot det beste faget noensinne.

Skrevet (endret)
Hvilket mattenivå er det snakk om? (Hvor på utdanningsstigen)

Universitetet, og ja, det var det. Var ikke noe artige kombinasjoner der ute :wee: .

Meeen, trenger nøyaktig verdi for cosinus og sinus av pi*2/3.. Ooooog pi*4/3 :thumbdown:

Endret av chokke
Skrevet
Blaaaaaaaaaaaaaah. Jeg vil også ha tid til å kose meg i DNFK hele dagen. Men neida. Har obligatorisk innlevering i innføring i samfunnsvitenskap. Riktignok bare utkast som skal leveres innen idag (klokken 23:59:59), men alikevel. Hater samfunnsvitenskap. Informasjonsvitenskap er derimot det beste faget noensinne.

Samfunnsvitenskap er da ikke så fryktelig ille da. Ikke at jeg har gått faget men jeg kan tenke meg at det kunne være spennende faktisk.

Skrevet (endret)
I disse Michael Jackson-tider er det jo regna som pedo å gi små barn en god klem. Sykt.

Å jobbe på barneskole i disse Michael Jackson-tider er svarte meg noe av det skumleste som går an. ^^ Tro meg, jeg har prøvd. XP

@ B-real: Joa, deler av faget er litt spennende. Skal innrømme det. Men det hjelper ikke på at boken er utrolig lamt skrevet (i mine øyne) og at foreleseren insisterer på å holde forelesningene på nynorsk. For all del, synes nynorsk er en kjempefin målform jeg. Men det krever litt ekstra konsentrasjon å sitte å "oversette" begreper til bokmål.

Endret av Snorre
Skrevet (endret)
Går ikke an a KOSE seg i DNFK. Der er man fordi man kjeder seg skakk.

Hva er det du sier? Har jeg besøkt forumkafeen på feil grunnlag? *Sjokket*

Har forøvrig satt meg et mål. Om jeg blir helt ferdig med oppgaven idag, skal jeg forhåndsbestille et spill i presang til meg selv. :D

Endret av Snorre
Skrevet
Det er tross alt bare midten av September, du har god tid ;)

Det er klart, men alle stresser med at det er høst og føler automatisk at det er kaldt og surt, selv om det er 14 grader ute.

Mamma kom og lurte på om jeg ikke ville ha med meg frakk og skjerf hjem til Steinkjer, nå som det er så kaldt og sånn.

Jeg går rundt i shorts og t-skjorte og har kjørt meg en tur i det uten å merke noe særlig kulde.

Merkelige mennesker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...