Bytex Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Og 10-årige småjenter som synger ballader om den store kjærligheten de har mistet. De skriver neppe lå¨tene sine selv
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Sameboe: den er på youtube. Postet på forrige side
Sameboe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Sameboe: den er på youtube. Postet på forrige side bedre kvalitet på lyd og bilde på nrk da
marlboro! Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Ææ, begge de to sangene minner meg om da man var 10-11 år og hang på "Klubben" med strikkagenser og var sååå kul.
Demantios Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg gir faktisk den gutten der respekt hvis han lagde den teksten i pur faenskap. Og om han mente det seriøst og tror han er jævlig kul? (noe jeg tror han gjorde) Sameboe: den er på youtube. Postet på forrige side bedre kvalitet på lyd og bilde på nrk da Altså, det er ikke akkurat kvalitet i segselv
Sameboe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg gir faktisk den gutten der respekt hvis han lagde den teksten i pur faenskap. Og om han mente det seriøst og tror han er jævlig kul? (noe jeg tror han gjorde) Sameboe: den er på youtube. Postet på forrige side bedre kvalitet på lyd og bilde på nrk da Altså, det er ikke akkurat kvalitet i segselv jeg har sangen på PC'en min også...Høres ut som techno :!:
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Pepsi: Om han virkelig mener det han synger så får jeg vondt. Men om det viser seg at han er en smart 11 åring som bare gjør det på kødd. All respekt. marlboro: Haha ja, ''klubben'' var kul! Vi brukte å breakdanse for å imponere jentene. Vi var ikke særlig gode.
Demantios Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Vi brukte å breakdanse for å imponere jentene. Vi var ikke særlig gode. Det gjør jeg enda. Men så er jeg særlig god da KLISS, KLASS, KJÆRLIGHET PÅ PINNE, SJOKO-SJOKO-SJOKOLAND!
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Vi ble faktisk imponert jeg vet! Så var det roligdans etterpå!
marlboro! Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) show me Haha, ja, roligdans. Kunne man leve på i månedsvis Endret 5. september 2008 av marlboro!
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 *sette på freestyler* F-f-f-f-f-ffreestylah! *brekdanse og faller sammen* YO!
NikkaYoichi Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hva er dette coca-cola-holi-hola-karri-hola som han synger om? Er det sånn "bad boy" Oslolingo?
Demantios Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 *sette på freestyler* F-f-f-f-f-ffreestylah! *brekdanse og faller sammen* YO! Hva kan du?^^ Hva er dette coca-cola-holi-hola-karri-hola som han synger om? Er det sånn "bad boy" Oslolingo? Det er noe som heter "mangel på ekte ord"
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Pepsi: jeg kan absolutt ikke breakdanse! Jeg skulle ønske jeg kunne, men jeg fortsatte aldri med det.
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Kat von D, Jenna Jameson og Pixie Acia er drømmedamene mine.
Bytex Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Tenk deg at det sannsynligvis er en 26-årig produsent som har skrivd den teksten. Ungen synger/skriker det bare. Da er den 26-åringen temmelig desp.. Btw: Jenna var 10 ganger heitere på 90-tallet enn hun er nå. Og Celeste Endret 5. september 2008 av Bytex
Demantios Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Pepsi: jeg kan absolutt ikke breakdanse! Jeg skulle ønske jeg kunne, men jeg fortsatte aldri med det. Kan lære deg det^^ Var i bærum på fest i vår, så skulle jeg ut på gølvet og danse litt. Mekka til så alle sto rundt meg mens jeg dansa. Ble mye smårips på meg etterpå det^^ Var noen utlendinger som hadde noen kule moves og, men det slår ikke kavinga mi. Det var gøyt, fikk jo egentlig beskjed om å gå på gulvet og drite meg ut
Anbefalte innlegg