fargoth Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) død tråd er kjedelig dor en full Lars. Derfor spør jeg folk rare sprøsmål; Farscape, slutten av SG1 eller Firfly? Ranger!SG1. Kanskje klarer de å ta knekken på de skumle hvite mennene med staver en gang for alle?? Ikke sett srk of truth? Og en annen ting er den kjemien mellom claudia black og han andre duden fra FS som gjorde så mye med de siste sesongene av sg1 da Nei, jeg er på 10x16 selv. Men jeg har fått med meg at de tar seg av the Ori i the ark of truth, jeg ville bare prøve å ikke fremstå som en stargate nerd. Edit: claudia black er suveren. For et glis. Endret 5. september 2008 av fargoth
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Edit: claudia black er suveren. For et glis. se farscape. da blir du skikkelig kjent mef henne. Og hun tar litt av den rollen med seg videre i sg
Skarstard Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) A Walk in the Woods skal filmatiseres. ÅgudågudÅGUD! Og Barry Levinson skal regissere herligheten! JESUS! Endret 5. september 2008 av Skarstard
fargoth Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Ugh, jeg mener å minnes en episode av farcape for mange herrens år siden som en traurig opplevelse. Men jeg skal gi piloten en sjanse, sett at luringen claudia black er med.
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Ugh, jeg mener å minnes en episode av farcape for mange herrens år siden som en traurig opplevelse. Men jeg skal gi piloten en sjanse, sett at luringen claudia black er med. Hva tycks om firefly da? Hu jewel dama som kom til atlantis må jeg bare si jeg digger hu også. FF slår alt spør du meg. synd det bare ble sesong og en film.
fargoth Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Firefly har jeg ikke sett, jeg er egentlig ikke noen Science fiction guy. Det er bare SG1 jeg har fulgt innen denne sjangeren, delvis på grunn av nostalgi og delvis på grunn av Richard Dean Anderson. Hadde ikke claudia black hoppet inn i de siste sesongene av SG1 tror heller ikke jeg at de hadde blitt noe mer en average.
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 FF er en blandibg av wild west of scifi. Man skulle ikke tro det funka, men den er epic
fargoth Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 FF er en blandibg av wild west of scifi. Man skulle ikke tro det funka, men den er epicDet skader jo ikke å sjekke den også, så jeg skal ta en titt. Forøvrig finnes det en slik serie allerede, den heter Legend og Richard Dean Anderson har lead.. Den er dog ikke særlig episk..
Niqābninja Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Så fint edit: for min del har fylleringing stort sett vært en forbannelse. -.- Endret 5. september 2008 av bazukh
Bytex Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg og....blir sånn "ååhh vi har vært venner i så mange år men jeg elsscchhher deg schkikkli asså skavvipuuule?"
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jaha.. O_O Og ellers er alt bare bra?
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 I dag får jeg leke i studio igjen! Så hva er opp, kafèen(dvs 1 person utenom meg her)?
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 jeg titter innom av og til! Studio ja? Film, musikk?
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Fotostudio ja. \o/ Er litt trøtt i trynet så glemte så skrive det. Vi skulle finne på tema selv, så vi tok med oss litt fake-blod and stuff.
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hmm, kan ikke "drag 'n' drop" i winamp lengre :S Hjelp? =(
NikkaYoichi Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg gleder meg til i kveld. Skal se Wall-E. Whoooo! Gutta skal ut på kino for å se animasjonsfilm. Jeg har virkelig trua på den filmen altså. *hoppe opp og falle ned*
Bytex Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg gleder meg til ikveld for da er det Melodi Grand Prix Junior 2008 pa TV!!1 Og jeg er ferdig med jobb kl 1730, rekker det helt fint
Anbefalte innlegg