Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaizers Orchestra spiller i Peer Gynt-salen i Bergen den 24. oktober og i Trondheim den 18. oktober! Jeg aner ikke hvilken av konsertene jeg skal på!

Skrevet
Kaizers Orchestra spiller i Peer Gynt-salen i Bergen den 24. oktober og i Trondheim den 18. oktober! Jeg aner ikke hvilken av konsertene jeg skal på!

Begge?

Skrevet
Kaizers Orchestra Trondheim den 18. oktober! Jeg aner ikke hvilken av konsertene jeg skal på!

Jeg er SÅ der!

Hvem e'kke det liksom! Litt for lenge siden sist jeg hørte dem (UKA05).

Skrevet

Kom til Trondhjem og møt meg :p

Jeg gleder meg sånn til den konserten, håper den blir enda bedre enn den i vår ^^

Skrevet

Det tar litt tid med en skikkelig opprydning av rommet. Spesielt når man skal vaske av alle flater og støvsuge, samt vaske gulvet. Men herre Ueland så digg det er når man er ferdig.

Skrevet
Det tar litt tid med en skikkelig opprydning av rommet. Spesielt når man skal vaske av alle flater og støvsuge, samt vaske gulvet. Men herre Ueland så digg det er når man er ferdig.

Indeed. Brukte 5 timer eller noe sist, småslitsomt.

Skrevet
Jeg trenger stort sett en dag eller to på rommet mitt, men jeg har veldig mye ting siden alt har en eller annen affeksjonsverdi for meg, og jeg klarer ikke kaste noe :p

Haha, glad jeg ikke har det slik. Jeg kaster ting nesten som det passer meg jeg. Eneste med faktisk affeksjonsverdi for meg er kniven jeg fikk av bestefar, samt bilder fra barndommen og nevnte person. Det meste annet kan jeg kaste uten å tenke over det. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...