Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det kan jeg egentlig forstå. Jeg har aldri vært så fryktelig glad i brus, spesielt ikke i Coca-Cola. (ja, vet det er utrolig sært)

Skrevet

Kall meg hedning. Men jeg synes Coca Cola og Pepsi smaker noenlunde likt jeg. Joa, er en forskjell der (til fordel for Coca Cola). Men jeg ville da aldri funnet på å hele Pepsi i dass (ikke Cola med pepsi-smak for den saks skyld heller). Men det er bare en brus som gjelder, og det er Orangina. Deilig brus med litt naturlig innhold i, i tilegg til alt dritet da.

Skrevet

Kald cola på boks eller glassflaske slår pepsi. Hva angår brus på plastflaske, vinner Pepsi.

Nybarbert Smurf? Kanskje jeg også må fikse trynet mitt.

Skrevet

Heathens! You're all heathens!

Coca-Cola er den eneste colaen (RC Cola under tvil) som skal nytes, og da kun fra glass eller boks, kald og med futt i.

Fra plast smaker den som djevelens drikk, Pepsi Cola.

Brenn! Brenn! Brenn!

Eller gi meg en Urge eller 10 :love:

Sidious, og det var ikke akkurat ansiktet jeg tok :p

Mer overkroppen og låra :p

Skrevet

Dyrt å være troende når det gjelder merkevarer, bedre å bare kjøpe det som er best til prisen. Er dessverre selv littegrann troende, og handler gjerne Sony-produkter.

Skrevet (endret)

Da har man klart å banke en pizza ned i buken. Mett og fornöyd nå, ja. Neste uke må jeg se å bestille ny mus, ny musematte og nytt tastatur. Anbefalninger?

Endret av Sidious
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...