Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
For å avbryte diskusjonen litt: Jeg har farget håret mitt på egen hånd, fordi mamma er teit og sier hun er sliten.

Det ble faktisk ganske bra.

Får vi se et bilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tenk så flaut viss naboen har sett deg springe rundt rungende glad naken og sier det til deg dagen etter

Du ville såklart ha nevnt for din gode nabo, at du tittet inn gjennom vinduene i leigligheten hans, og så han tusle rundt naken? :)

Skrevet

Er det noen her som har kjennskap til Doda Elektroda, playboymodellen med 158 i Iq?

Doda

Kan forresten nevne at hun reklamerer for Irn-Bru som er så mye omtalt her i kaféen. Og samtidig kan jeg nevne at jeg endelig har smakt den! :w00t:

Skrevet
At den var litt champagne/festbrus aktig, og at jeg hadde egentlig forventet litt mer etter alt snakket. Men den var ikke så værst.

Bland med tequila, all will be good. :D

Idag fant jeg ut at det vokser flein i hagen vår :confused:

Jeg kommer på besøk til deg ser jeg :p

Lage soppstuing ^^

Skrevet

Pepsi: ikke prøv å spis det uten å vite sikkert. Det er en annen veldig giftig sopp som ser nesten prikk lik ut. Og den er mye vanligere.

Skrevet
Pepsi: ikke prøv å spis det uten å vite sikkert. Det er en annen veldig giftig sopp som ser nesten prikk lik ut. Og den er mye vanligere.

Jammen. Smurf skulle jo komme på besøk å lage soppstuing til han. Da regner jeg med at smurf også smaker på maten, før han serverer den? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...