Flabba Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Flabbs: Driver stefaren din og kaster bestikk etter lillesøstra di? Tør jeg gjette på at det er noen som ikke er helt god i hodet sitt? Dette må være tidenes dummeste spørsmål: Hvor er det lettest å øke i styrke i militæret? Svaret er meget enkelt Sherlock: "På treningsrommet." ja han kaster bestikk:P er litt farlig å komme i mellom dem da for å si det sånn. Mamma sier at han bare tar igjen fordi lillesøster begynner, men jeg er nå ikke så sikker. I går hellte han melk i senga hennes før hun kom hjemO.o
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Kødder du?! En voksen mann som "tar igjen" på ei lita jente? Hun er 14-15 eller noe slikt, ikke sant? Herregud, nå har jeg hørt det også. Tømte melk i senga hennes faktisk? Høres ut som han der er litt sånn: "whooop, whoop, ping, svish, boi-oioioi-ng".
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) Sunt hjemmemiljø Flabba. Fint du skal flytte snart! Nikka. ''Pranks'' hjemme kan faktisk være morsomt når foreldrene hiver seg med, men i dette tilfellet høres det ikke så bra ut nei.. Endret 20. august 2008 av Rasch
Pasient Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Betale regninger - Check. Kjøpe hårklipper - Check. Handle middag og annet snacks - Check. Klippe håret og skjegget - Check. Sette inn penger på kontoen så jeg får betalt dekk - Check. Være generelt hawt - CHECK. Produktive meg ^^
Erijk Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) Tørr jeg og si at det tror jeg ikke noe på, ingen pappaer som HELLER melk oppi senga til lillejenta si før hun kommer fra skolen, nekter jeg å tro. Da lever dere under noen syke forhold, iallefall. Endret 20. august 2008 av HaueR
Flabba Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) Sunt hjemmemiljø Flabba. Fint du skal flytte snart! ja gleder meg til å dra:D her blir man skada bare ved å gå ut av rommet. så jeg holder meg for det meste låst inne på rommet eller ute. går bare ut i resten av huset for å hente mat, gå på do og kose på musa. Endret 20. august 2008 av Flabba
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) ... haha. Fikk litt hjelp av en fyr i klassen min til bøker og slikt, så spør han plutselig: Var det du som var Kim Possible? (Han mente selvfølgelig Invisible woman) ... Endret 20. august 2008 av Ville Vonca
Flabba Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) Tørr jeg og si at det tror jeg ikke noe på, ingen pappaer somm HELLER melk oppi senga til lillejenta si før hun kommer fra skolen, nekter jeg å tro. Da lever dere under noen syke forhold, iallefall. Han er STEFAR. vi hater han og han hater oss:P å de to har krig med hverandre. men han går litt vell langt. de er gale. Endret 20. august 2008 av Flabba
Flabba Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Why cant we all get along? sant... men vi har lov å hate han...
Erijk Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 gå på do og kosa på musa. Jeg MÅTTE bare. Stefar Ja, er du ikke det Vonka?
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 verste av alt var at jeg ikke så det før du understreka det HaueR lolololol!
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Man skal ikke hate Flabbs. Det høres jo ut som fyren er en skikkelig kødd da, så da er det vel greit å hate ham. Hvordan skal det gå med søs når du flytter ut da? Det jeg ikke fatter er hvordan mammaen deres kan la fyren holde på sånn.
Ville Vonca Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) HaueR: Jo, men bare til spesielle anledninger. Vanligvis er jeg bare Ville Vonca ... For et par dager siden kom "Homer Simpson" bort til meg og spurte om hvor resten av de fantastiske fire var ... Gøy Endret 20. august 2008 av Ville Vonca
Ferchie Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Jeg er ihvertfall superheldig med min stefar! Han er en av verdens greieste! ''Kan jeg låne 20.000?'' ''Såklart, du kan betale det du vil hver måned i avdrag, og de månedene du ikke har råd så sier du bare ifra så utsetter vi det.''
Erijk Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 verste av alt var at jeg ikke så det før du understreka det HaueR lolololol! Det kler deg Vonka
Flabba Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Man skal ikke hate Flabbs. Det høres jo ut som fyren er en skikkelig kødd da, så da er det vel greit å hate ham. Hvordan skal det gå med søs når du flytter ut da? Det jeg ikke fatter er hvordan mammaen deres kan la fyren holde på sånn. tror det går fint. hun her liksom yndlingsbarnet til mamma. så dette pågår bare når mamma er hos bestemor. å det er ikke så ofte. + var ikke sånn før. blitt sånn nå siste etter det ble slutt mellom meg og snurreleif. er merklige greier. jeg gleder meg til å slippe ut av dette galehuset:P
L4r5 Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Jo, men bare til spesielle anledninger. Vanligvis er jeg bare Ville Vonca ... For et par dager siden kom "Homer Simpson" bort til meg og spurte om hvor resten av de fantastiske fire var ... Gøy Du var jo lekker i det kostymet da! Jeg er ihvertfall superheldig med min stefar! Han er en av verdens greieste! ''Kan jeg låne 20.000?'' ''Såklart, du kan betale det du vil hver måned i avdrag, og de månedene du ikke har råd så sier du bare ifra så utsetter vi det.'' Hva? Ingen drapstrusler? Ingen banking på døra midt på natta mens han står utenfor og brøler at du er feig fordi du ikke kommer ut når han står der full og sint som en ilsk okse? Du har virkelig gått glipp av opplevelsen av en skikkelig stefar.
NikkaYoichi Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Det kan jo hende at han synes det er vanskelig å være eneste mann sammen med tre kvinnfolk da. Når Snurreleif var der så hadde han litt psykologisk støtte fra en annen mann. Du får spørre om han har issues med at det er så mange jenter rundt ham hele tiden. *fnis*
Anbefalte innlegg