Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
L4r5: Så streng du var nå, da. Hun sover, så det gjør det litt vanskelig. Ikke umulig, men litt vanskeligere :)

Får starte med bare bilde av deg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
L4r5: Så streng du var nå, da. Hun sover, så det gjør det litt vanskelig. Ikke umulig, men litt vanskeligere :)

Får starte med bare bilde av deg da.

Og Ballus klagde på biril?

Skrevet
Jeg vet det allerede veldig godt takk skal du ha.

Hadde vært rart om jeg ikke visste det men jo meg om det.

Hæ?

For å gjøre det enkelt for deg, så stjal jeg flabbas konto skamløst i noen minutter, for å være litt morohøne HOHO.

...Enda vanskelig å skjønne?

Lillium: Jaha :)

L4r5: "Bare?" Det er jo en idé ... Men la oss heller si det slik: Vi starter med et bilde av deg ;)

Eller et av meg med i BH og nåty laungerie?

Skrevet
Det kan dere med fordel ta utenom forumet. Tror det har positiv virkning både for dere og oss.

*Gå og legge seg*

I did. Jeg tok på en nyyydelig skjønnhet...som faktisk lukter litt agurk :love:
Skrevet
* Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.)

*gjesp*

Skrevet (endret)
L4r5: "Bare?" Det er jo en idé ... Men la oss heller si det slik: Vi starter med et bilde av deg ;)

Ok. Jeg sender undertøysbilde av meg selv og så gjør du det samme tilbake. Deal?

Endret av L4r5
Skrevet

Regler altså...

Nei da framstår jeg heller som en singel ledig jente som kanskje (les: aldri) kommer til å sende nakenbilder av meg selv på nette. Det er så effektivt å skape oppmerksomhet rundt en selv...hihi..gutter...forum..naken..mihihi *fjortisfnis*

Skrevet

L4r5: Send i vei, du ;)

Snurreleif: La oss si svart.

Nå ble jeg plutselig sulten. Tror jeg skal varme meg litt pizza ... Noen andre som er sultne?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...