Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
Skrevet

okei, når jeg blir stor ( :p ) vil jeg gå der jeg også^^

Skrevet
Hmm, kan det være deg, Snorre? ^^

Neeeeei, kan det det? Jupp det kan det. Kom inn på førstevalget mitt, informasjonsvitenskap. Godt fornøyd, men var ganske sikker på å komme inn da.

Gjest Slettet+312
Skrevet
Hei hei,hvordan har vi det i dag? :)

fint^^ kommet meg hjem<3

du da?

Skrevet
Gjett hvem som kom inn på UiB da!
Join the club. ^^ DU skal studere?

Som sagt skal jeg studere informasjonsvitenskap. For en geek som meg kan jo det bli spennende. XP

Skrevet
tja.. er ikke det fryktelig tørt og teoretisk?

Mja, det er jo alle universitetsfag. Det som er fint med informasjonsvitenskap er jo at man får utøvd det man har lært underveis. Om man skal bli psykolog får man jo ikke akkurat drive med forskning eller hjelpe psykisk ustabile folk første året. Når det kommer til programmering derimot (noe informasjonsteknologi handler om) får man jo programmert når man vil. ;)

Skrevet

Mener å huske at det var det jeg snuste på, men så fant jeg ut at det var for mye teori og for lite praksis. Så endte jeg opp med jus. :wee:

Skrevet
Wheelman; du burde skaffe deg en tattoo der det står : They see me rollin, they hating!

jeg må si jeg ikke tok den :ermm:

var faktisk ikke klar over at du var i rullestol jeg, til tross for nicket ditt :p

Få som er det :p

jeg var det :new_woot:

Hvem er du? :blush:

Btw, når fikk jeg unlimited med vedleggsplass? Står: "Brukt vedleggsplass 29.9mb av Unlimited" :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...