Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Nå folkens, syntes dere det var deilig med en ny variant av SO? :D

Schempedeili!

Edit: Må bare få sagt det hvor deilig det er å være lat!

Endret av _Magnus_
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Joho! Etterhvert kommer du til å savne snøen. Hytta med venner, slappe av på fjellet hele dagen og dra på afterski til dagen tar slutt :D

Sjøen og det der > Great profit.

Skrevet
Joho! Etterhvert kommer du til å savne snøen. Hytta med venner, slappe av på fjellet hele dagen og dra på afterski til dagen tar slutt :D

Sjøen og det der > Great profit.

Nei, jeg hater båt! Hver eneste sommer tvinges jeg til Kragerø og eneste som er morsomt der, er å spille golf!

Skrevet
Nei, jeg hater båt! Hver eneste sommer tvinges jeg til Kragerø og eneste som er morsomt der, er å spille golf!
Kan du sette sjøbein da?
Skrevet

Det er da ingen problem å spille Monkey Island. Bare å laste det ned (søk i google), hent ScummVM så kjører det perfekt på en moderne PC.

Skrevet

hvorfor ta afterski når dagen er slutt? går jo greit ann og starte med afterski også :D

Skrevet
Say what?
Da går du jo glipp av halve morro'a med å være på sjøen. Når båten slingrer (vugger sideveis i vannet), skal du klare å holde balansen uten å støtte deg til noe. Dette er da sjøbein. :)

Men det er jo klart, er ikke alle som liker å sole seg i det herlige, blå sommervannet.

Skrevet
Det er da ingen problem å spille Monkey Island. Bare å laste det ned (søk i google), hent ScummVM så kjører det perfekt på en moderne PC.

Joda, men det ligger hjemme, og jeg har ikke akuratt bra nett nå

Skrevet
hvorfor ta afterski når dagen er slutt? går jo greit ann og starte med afterski også :D

Hvorfor ikke :p

Da går du jo glipp av halve morro'a med å være på sjøen. Når båten slingrer (vugger sideveis i vannet), skal du klare å holde balansen uten å støtte deg til noe. Dette er da sjøbein. :)

Men det er jo klart, er ikke alle som liker å sole seg i det herlige, blå sommervannet.

Det er jo mye morsommere å plage de som kjører kano :D

Skrevet (endret)

Men man skal vel ikke gjøre som vi gjorde når vi var små...fisket sånne dritstygge små fisker under kaia (med noe blankt på kroken). Så rulla vi over dem med tønner fulle av vann. *splatt*

250px-Chaboisseau-idlm2006.jpg

Har sprengt krabber med store kinaputter også.

Endret av Bytex
Skrevet
Det er jo mye morsommere å plage de som kjører kano :D
Da er du bare slem.

Pass på, ellers kommer Juanita på tur etter båten deres. :ninja:

Skrevet (endret)
Pass på, ellers kommer Juanita på tur etter båten deres. :ninja:

Kanokrig er også veldig morsomt .. Det er bedre enn å kjøre båt :p

Golf er ikke gøy når 4-åringer er bedre enn deg!

Ble du eid av en 4åring?

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...