Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
fordi det står nb.facebook.com der det skal stå no.facebook.com

endre det og du kommer inn :)

<3 Takk, nå kan jeg endelig gå og legge meg.

Bruk Firefox. Når vi først er inne på Opera: Jeg leste bloggen din om Google Translater i går, og på trening i dag hørte jeg I'm yours på radioen, så jeg logga på Opera Mini på mobilen i en fei, men skuffelsen var enorm da jeg så at B-real var før meg. :(

Nevah evah.

Nåååmmin :---( Ekke lett. Bra du leser bloggen min, fordi den suger. Tommel opp.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Damen(salt) kommer hit ikveld, vi skal se I am Legend :D Hørt at den skal væra bra,men kom meg aldri på kino..

Skrevet
Damen(salt) kommer hit ikveld, vi skal se I am Legend :D Hørt at den skal væra bra,men kom meg aldri på kino..

Ikke håp at zombiene ikke skal se helt føkka ut og ødelegge hele filmopplevelsen.

Skrevet
Bruk Firefox. Når vi først er inne på Opera: Jeg leste bloggen din om Google Translater i går, og på trening i dag hørte jeg I'm yours på radioen, så jeg logga på Opera Mini på mobilen i en fei, men skuffelsen var enorm da jeg så at B-real var før meg. :(
Unnskyld. Kan du tilgi meg?
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke håp at zombiene ikke skal se helt føkka ut og ødelegge hele filmopplevelsen.

Går nok bra :thumbup:

Kommet lang btw?

Skrevet

HURRY UP! iT'S THE END OF THE WORLD! (eller noe sånt, husker ikke helt fordi det er bombetikking på den)

a) Australia b) Armageddon

c) D d) OMFG!?

Masse meteor(itter) som flyr rundt. Tror jeg har prøvd alle svarene, men det gårkkje. : (

Skrevet
Unnskyld. Kan du tilgi meg?

Selvfølgelig, men neste gang svaret er I'm Yours, kan jeg få svare da? Plis? =(

Skrevet
Done deal.
Hei folkens lenge siden jeg har vært her nå ? :p

Noen som har savnet meg ? :)

Hvem er du? :ermm:
Skrevet
Done deal.
Hei folkens lenge siden jeg har vært her nå ? :p