Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
Skrevet

Vi kom ikke opp i munntlig<3 da er det are digg fremover, masse fri denna uka, utstilling og oslotur neste uke, hove uka etter det igjen^^, løøvli

Skrevet
Satyricon er ute med ny singel: My Skin Is Cold! (Litt emo navn men what teh heck, det er jo Satyricon!)

Uff...tragisk som alltid Satyricon :\

Opeth - Derelict Herds :love:

Skrevet
Om du ikke klarer den så blir det jo ihvertfall gøy, for da drekker du jo mer for å glemme det!

vinn-vinn situasjon!

Hey, sant det :fun:

Enten drikke for å feire eller for å drukne sorgene :p

Skrevet
Jeg skal ta fagprøven neste uke, og uka etter der igjen er det hovefestivalen...

Jeg håper jeg klarer fagprøven, så jeg kan nyte hovefestivalen 100%!

For det er bare fags som kan nyte Hovefestivalen?

:rofl:

God morgen.

Ha det bra!

Skrevet

God morgen.

Ha det bra!

Jeg måtte lese den 2 ganger før e skjønte den :!: Litt tidlig på morran, verste var at jeg humret litt også^^

Skrevet

God morgen.

Ha det bra!

Jeg måtte lese den 2 ganger før e skjønte den :!: Litt tidlig på morran, verste var at jeg humret litt også^^

I know I suck, but that isn't the point :(

Jeg humret ganske mye.

Skrevet

Faktisk ikke, mitt sitat var et svar på b-reals "DU SUGER :(" rettet mot meg, men jo kan godt hende at jeg har mistolket B-reals hentydninger, noe jeg egentlig håper og tror jeg ikke gjorde x.x

Skrevet

Error message: "Error 1335. The cabinet file 'Data.Cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package".

*klikke i vinkler*

Blir vel nødt til å sende inn ram eller.no hvis jeg ikke blir kvitt dette problemet snart.

Skrevet
Error message: "Error 1335. The cabinet file 'Data.Cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package".

*klikke i vinkler*

Blir vel nødt til å sende inn ram eller.no hvis jeg ikke blir kvitt dette problemet snart.

*vifte med lighter*

Skrevet

*klikke i vinkler*

Har du prøvd følgende?

MSIEXEC /UNREGISTER

MSIEXEC /REGSERVER

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...