Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oppskrytt? Pffft, bare litt. Irriterende og koslige og alt mulig på en gang.

Jah, noen av de er da ganske ålreit. Men jeg har bare fått nok av tardsene jeg kjenner, som oppfører seg som idioter 24/7

Glad for at jeg er født med en legning som tilsier at jeg slipper spesielt mye nærkontakt med disse, fra det motsatte kjønn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her har man plaget kristine amerikanere på en chat, og nå diskuteres det om det er dårlig gjort.

"Har" ? :p

Si at du holder deg i skinnet. >.<

En annen ting er fordi det er nok ikke noe diskusjonsforum for homofili-debatt.

Så derfor kan man bare snakke om kristendom og kristne og koselige, fine ting som ikke kan debatteres?

Skrevet
Oppskrytt? Pffft, bare litt. Irriterende og koslige og alt mulig på en gang.

Jah, noen av de er da ganske ålreit. Men jeg har bare fått nok av tardsene jeg kjenner, som oppfører seg som idioter 24/7

Glad for at jeg er født med en legning som tilsier at jeg slipper spesielt mye nærkontakt med disse, fra det motsatte kjønn :)

Det er vel heller kjipt. Da det finnes mange alrighte, vel, det tar litt leting. Men det finnes faktisk en del av de :p

Skrevet

Sirslask: Ble banna. Tror jeg. Fikk plutselig en personlig melding, og så sa jeg at han bare kunne stikke og litt mer stygge ting. Plutselig fikk jeg ikke lov til å skrive mer

Skrevet
Si at du holder deg i skinnet. >.<

Jada. Sånn delvis. Jeg var Lazarus :p

Til slutt greide jeg ikke å holde meg lenger. :/

Skrevet
Der kjente jeg at noe brast i meg, mrbjoern =(.....

Jammen, du, og enkelte andre fra forumet her. Er da blant de som faktisk er ganske ålreit :)

Okay da^^. *glad igjen*

Hiphop?

Skrevet
Sirslask: Ble banna. Tror jeg. Fikk plutselig en personlig melding, og så sa jeg at han bare kunne stikke og litt mer stygge ting. Plutselig fikk jeg ikke lov til å skrive mer

Rart, jeg har ikke blitt banna :confused:

Skrevet
Jada. Sånn delvis. Jeg var Lazarus :p

Til slutt greide jeg ikke å holde meg lenger. :/

Nei, det er hardt å være kverulant. :roll:

Skrevet

Vurderer å oppdatere min nettby og facebook helt, men vet ikke om jeg gidder. Har tenkt på det i en evighet. Har også tenkt i en evighet å skifte nick her (siden jeg lagde denne brukeren for å spørre om et spørsmål i spillet Oblivion).

Skrevet

Jeg prøvde jo å argumentere saklig for kreasjonismens fortreffelighet der inne, men selvsagt måtte NOEN være uenige. Alltid skal noen lage bråk.

Skrevet
Kanskje det var noen som var på do, mrbjoern.. :p Og så sprer godlukta seg.

Godt mulig *yuck*

Det er vel heller kjipt. Da det finnes mange alrighte, vel, det tar litt leting. Men det finnes faktisk en del av de :p

Ja, det gjør det. Men ja... I like beeing gay ^^

Skrevet
Vurderer å oppdatere min nettby og facebook helt, men vet ikke om jeg gidder. Har tenkt på det i en evighet. Har også tenkt i en evighet å skifte nick her (siden jeg lagde denne brukeren for å spørre om et spørsmål i spillet Oblivion).

Lol. "nettby". PFffft :p

Skrevet

Rart, jeg har ikke blitt banna :confused:

Bannet fra hvor?

Skrevet

Ja, det gjør det. Men ja... I like beeing gay ^^

Oh my god, thats just...totally gay.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...