Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

SOL :D

Men jeg er på jobb :(

MEN jeg jobber i barnehage så :thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringte på døra nettopp. En liten gutt som hadde fått ødelagt sykkelen sin som gråt og spurte så pent om han kunne få låne telefonen så han kunne ringe til mammaen sin.

Han hadde bare fått snora fra skolesekken sin hektet inn på hjulet framme så snille meg hentet telefonen og ei saks så en fikk løst den snora. Dagens gode gjerning :)

Skrevet

Ja...han var rimelig trist og lei seg stakkars. Men han tuslet seg videre og mora ringte nettopp tilbake og hun takket så mye for hjelpen.

Skrevet
Ringte på døra nettopp. En liten gutt som hadde fått ødelagt sykkelen sin som gråt og spurte så pent om han kunne få låne telefonen så han kunne ringe til mammaen sin.

Han hadde bare fått snora fra skolesekken sin hektet inn på hjulet framme så snille meg hentet telefonen og ei saks så en fikk løst den snora. Dagens gode gjerning :)

I just fell in love <3

Skrevet

Eeeer det mulig.

Nie løp til bussen som helvete. Nie nådde bussen. Nie banner høyt. For Nie hadde glemt lommebok og dermed busskort, og nøkler til leiligheten. Den ene dagen i uka hun faktisk må møte opp, så kommer hun seg ikke på skolen. Det skulle ikke vært LOV I tell you. ._.

Skrevet

Faktisk ikke. ._.

Jeg skulle bare innom skolen, liksom, og få vite hva vi kom opp i. Null grunn til å skulke. ._.

Skrevet
Eeeer det mulig.

Nie løp til bussen som helvete. Nie nådde bussen. Nie banner høyt. For Nie hadde glemt lommebok og dermed busskort, og nøkler til leiligheten. Den ene dagen i uka hun faktisk må møte opp, så kommer hun seg ikke på skolen. Det skulle ikke vært LOV I tell you. ._.

Du må slutte å skulke

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...